• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Glyfen

Just det Mammsy! Twopeasinabucket heter det ju! Där kan man sitta några timmar...

Vilket härligt väder det är idag; snöblandat regn som öser ner! Då kan man sitta inne och mysa=surfa & pyssla (och man behöver inte ha dåligt samvete över att man inte är ute i det fina vädret).

• ZaraÖ
    Snyggt cheri!! fasiken vilken söt liten grabb du har!
  • Marajjah

Hej!
    Nån som har länken till utmanings-tråden?

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • Cheri
    ZaraÖ skrev 2006-04-09 13:15:39 följande:
    Snyggt cheri!! fasiken vilken söt liten grabb du har!
    Tack, ja han är jättefin!

Tycker så synd om honom bara, han har lite lågt HB pga. något med magen, är på utredning. Så han är så blek o tunn på de bilderna, men han såg iaf lite piggare ut med ny frisyr!
  • Cheri

håller på o får stans mjölkstockning.. hur ska jag då orka scrappa GråterGråterGråterGråter

• ZaraÖ

Cheri Åh fy f*n vad jobbigt!! Bläk! jag skutade amma pga alla mjölkstockningar jag drog på mig, det är verkligen fruktansvärt! Man blir ju helt paj!

Svar på tråden Scrapträsket