• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • lillvilda

MAMMSY. låter ju toppen!!Där får man ta å beställa nått sen då.

kliar i fingrarna ,vill scrappa men jag har inga bra kort framkallde nu=(

• Cheri
    MAMMSY skrev 2006-04-08 16:56:16 följande:
     Cheri jag väntar ju på din skiss ju sen ska jag oxå scrappa istället ör att hänga här
    Imorgon kl 20
  • MAMMSY
    Cheri skrev 2006-04-08 17:03:53 följande:
    MAMMSY skrev 2006-04-08 16:56:16 följande:  Cheri jag väntar ju på din skiss ju sen ska jag oxå scrappa istället ör att hänga här Imorgon kl 20
    JAAAAAAAAAAAAAA JAG VET!!!!!!!!! Räknar ju minuterna

Jag försökte faktist sätta mig å scrappa lite förut men så har jag så himla många foton så jag kunde inte bestämma mig så då bestämde jag mig för att vänta
  • ZaraÖ

Ja vad skoj det ska bli när nya skisen kommer! Längtar nästan lite tills imorn, fasten det är söndag!

• Zweet

ingen som vet om det finns scrapaffär i gävle el uppsala?

• Cheri

hahahahahaha vad BESVIKNA ni kommer bli!!!

• ZaraÖ
    Cheri skrev 2006-04-08 17:28:07 följande:
    hahahahahaha vad BESVIKNA ni kommer bli!!!
    Det kan jag aldrig tro!
  • Skumpis

Men jag har knappt några foton att scrappa Ser ändå fram emot imorgon

Det är sant! Det finns ingen trådstartspil på min sida!!! Fast om jag gör som ZaraÖ att jag går tillbaka en sida så hittar jag den där

• Cheri
    Skumpis skrev 2006-04-08 18:02:21 följande:
    Men jag har knappt några foton att scrappa Ser ändå fram emot imorgon Det är sant! Det finns ingen trådstartspil på min sida!!! Fast om jag gör som ZaraÖ att jag går tillbaka en sida så hittar jag den där ♥
    stämmer!!! sunkversion.. Fot i munnnen
  • Glyfen

Jag har också funderat på varför det inte finns en trådstart... en sån där liten knapp kan de väl lägga till?! Tar de emot synpunkter på betaversionen nånstans?

Svar på tråden Scrapträsket