• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Glyfen
    Ikväll är jag också uppe och nattsuddar. Det man inte kan göra på dagen får man göra på natten
    Jag har några idoler på 2 peas, men jag gillar verkligen "tuesdaysfrog". Hon tar så himla fina foton!! Önskar att jag fotade oftare och "snyggare" (och använde "riktiga" kameran oftare.)

Det är verkligen svårt att göra LO på den första bebistiden, de är så små och skira på nåt vis, så det känns som om för mycket runt omkring tar överhanden. Klurigt!
  • Cheri
    Glyfen skrev 2006-04-09 00:29:14 följande:
    Ikväll är jag också uppe och nattsuddar. Det man inte kan göra på dagen får man göra på natten Jag har några idoler på 2 peas, men jag gillar verkligen "tuesdaysfrog". Hon tar så himla fina foton!! Önskar att jag fotade oftare och "snyggare" (och använde "riktiga" kameran oftare.)Det är verkligen svårt att göra LO på den första bebistiden, de är så små och skira på nåt vis, så det känns som om för mycket runt omkring tar överhanden. Klurigt!
    Eller hur! Nattetid e d ju lugnast

Hmm 2 peas, vet jag inte ens vad det är Får kolla upp vem det är!

Ja, eller på min sons foton är det jättesvårt att scrappa hans bebistid, men nu fotar jag ofta just för att scrappa, så då tänker jag mer på hur jag fotar.  Men sonens foton e så fula o tråkiga att scrappa, tyvärr. Men ska nog få ihop hans bok oxå (hoppas jag)
  • crazyinlove

Någon som vet någon butik på nätet där man kan handla på faktura?? De flesta sidor har bara förskottsbetalnining... Vill ju beställa en massa nu ju, men plånboken tillåter inte...Har inte tålamod att vänta =)

• MAMMSY

crazyinlove: scraproom har på faktura, inom 10 dagar

Malinka2: På scrappiz hittar du mig som Malin.d (totalt fantasilöst jag vet )

Cheri: Twopeasinabucket.com däääääär finns en massa kul bra om man har tappat inspirationen
    Igår kväll så satte jag mig tog fram massa kort å massa papper satt å satt å satt lite till men fick ändå inte ihop det, så tillslut kom jag på vad jag skulle göra å blev såå scrappsugen tills jag insåg att jag inte hade nått svart papper hemma   Så det blev inget scrappat igår heller... 

• crazyinlove

ok tack MAMMSY, ska kika in där direkt =)

• malinka2

crazyinlove: scraproom, scrapandgiftcorner, brunsson (minns inte adressen :_( ) o det är nån mer...som har faktura...återkommer!

• malinka2

Cheri: Min idol är mariante! Älskar hennes stil med mååånga detaljer o mycket heritage! Nu har jag sån tur så hon är min mentor *lycklig!!!*

• MAMMSY

Har brunsons faktura?? Hittar inte det på deras sida det står att det e förskottsbetalning.. hasr jag missat nått?

• malinka2

Om dom inte ändrat så har dom det...handlade där för nån vecka sen. fast dom kan ju ha ändrat...

Svar på tråden Scrapträsket