• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Pysselgalningen

En liten fundering av en nykomling.
    Finns det några scrappare runt Umeå/Vännäs här inne?

• Tingeling13

Tack för berömmet Generad.
    Snygga och snygga vet jag inte om jag håller med om.
    Den gula på Annie gillar jag inte alls Fundersam men det är nog att jag inte gillar pappret för bilderna är ju söta. Men så är det man är inte nöjd jämt (i mitt fall nästan aldrig).

I mina nästa 5 fulla album är jag riktigt nöjd med 15 Skrattande och ca 25 tycker jag är fina resten är bara helt ok och en del rent av fula Gråter.

Men så är det, jag har betämt mig för att inte göra om några, dels för att man ska se hur man utvecklas och dels för att det kostar mycke pengar ändå, ska man sedan sitta och göra om dem man inte känner sig nöjd Förvånad med så blir det ju svindyrt.

• MAMMSY

Cheri å stum av beundran på din nya LO så tuff å snygg å ja helt underbar som vanligt hoppas mjölkstockningen har blivit bättre, vet hur det e fick det efter att jag fick misfall i v.18 å brösten svullnade upp å blev helt stenhårda, slutade med att jag fick söka läkarhjälp, så långt hoppas jag inte att det ska gå för dig.. ähh skriver i din GB istället blir så mycket här annars. Å så ska jag kika in hos Tingeling med

• Finta

Pysselgalningen

Alltså, jag bor inte i Umeå nu men hoppas på att få flytta tillbaka en vacker dag!

scrappiz.se finns ett gäng Umetjejer som träffas å fikar ibland. Jag brukar hänga på dem då jag åker upp!

• Cheri

Oj gud vad många inlägg till mig!

Ni e ju bara FÖR snälla!!!!

Tack så hemskt mycket för alla goda råd om stockningen! Tog en ipren och gick och la mig och ammade, somnade en stund och nu känner jag mig iaf liiiiiite bättre

Och ett jättetack för alla snälla ord om min nya LO oxå!

Sagomamma.. oj wow! Tack! Själv hatar jag min kamera! Jag tycker den är skräp!! *s* Det går under inga som heslt omständigheter att fota med den i något annat än dagsljus. Så jag måste typ planera mitt fotande *s* Det är en Panasonic DMC-FZ1

NU måste jag kolla in era nya LO´s!!

• Tingeling13
    MAMMSY
    Jag vet ej varför jag inte är nöjd med den, men jag gillar den inte helt enkelt.
    Antagligen för att jag inte är så så förtjust i gult.
    Men å andra sidan så passar ju färgvalet och tagen jättebra med bildern, såååå ja ja det blir nog bra om ett tag när jag fått lite distans till den.
    Tack ändå! 
  • Marajjah

Pysselgalningen
    Jag är också från umeå ursprungligen. Numera boende i södra Sverige. Har vänner där hemma som scrappar - så de finns!

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • MAMMSY

Tingeling : Förstår vad du menar har själv lite svårt för gult å skulle jag scrappa i det så skulle jag nog att ha svårt att få till det så bra som du har fått

• Skumpis

En liten fråga som har med en viss annan tråd att göra Hur använder man monogram??? Ska det typ vara första ordet i titeln eller något helt annat? Kan någon ge exempel och har någon något att visa?

Svar på tråden Scrapträsket