• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Amelié77

Kollade just in den där Wishbladen. Visst vore den skoj att ha, men guuuud så dyr!
    Och inte kommer det ju med nånting heller, bara några olika fonter. Sen måste man köpa extra fonter för dyra pengar. Jag trodde först att man kan använda vilken font som helst som man redan har i sin dator, men så är det tydligen inte. Eller? I så fall vore det ju kalas!

• Amelié77

OKEJ, nu är jag lite sur
    Har just framkallat foton och när jag öppnade paketet såg jag att de är glansiga!
    Jag, min virrpanna, glömde ju att säga till att jag vill ha matta foton, och gubben i affären frågade inget heller. Så jag får väl skylla mig själv! Men det är snyggare med matta - fy, va sur jag är nu! Jag som hade värsta scrappinginspirationen tidigare idag och tänkte att ikväll, då ska jag minsann fixa nästa utmaning.

• Cheri
    2xA skrev 2006-04-10 13:18:58 följande:
    OKEJ, nu är jag lite sur Har just framkallat foton och när jag öppnade paketet såg jag att de är glansiga!Jag, min virrpanna, glömde ju att säga till att jag vill ha matta foton, och gubben i affären frågade inget heller. Så jag får väl skylla mig själv! Men det är snyggare med matta - fy, va sur jag är nu! Jag som hade värsta scrappinginspirationen tidigare idag och tänkte att ikväll, då ska jag minsann fixa nästa utmaning.
    vad olika det kan vara , jag tycker precis tvärtom
  • Skumpis

Matta foton? Brukar ni alla framkalla det??? *man lär så länge man lever*

• Cheri
    Skumpis skrev 2006-04-10 13:24:09 följande:
    Matta foton? Brukar ni alla framkalla det??? *man lär så länge man lever* ♥
    näh inte jag
  • MAMMSY
    SkrattandeJag måste hålla med jag tycker faktist inte att skissutmaningen e öppen för digi scrapping, men ni e ju många som håller på starta en ni med
  • Skumpis

Har alla röstat? http://beta.familjeliv.se/Forum-5-179/m8567028.html

Diz82 - Nä, jag tycker inte heller att digiscrapping och vanlig scrapping ska tävla mot varandra. Sorry! Men varför inte starta en sådan här tråd för digiscrapping och kör utmaningar där? Eller köp hem lite papper och kom över till oss

• Marajjah

Jag tycker att skissutmaningen borde vara öppen för alla scrappare - vanliga som digital... Why not?

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • Cheri
    Marajjah skrev 2006-04-10 14:00:51 följande:
    Jag tycker att skissutmaningen borde vara öppen för alla scrappare - vanliga som digital... Why not? Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
    för att jag inte tycker att det går att jämföra

http://beta.familjeliv.se/Forum-5-179/m8581115.html
  • Ellisen

jag tänkte köpa fluid chalk för första gången, och vilken av dessa två skulle ni helst köpa? chestnut roan eller Dark brown? Eller rekommenderar ni någon annan?

Svar på tråden Scrapträsket