• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY

Smulan001 Vilken kanonmysig Lo blev alldeles glad när jag såg den

• Skumpis

jo79 - När ska swapparna vara inne då? Måste ju hinna beställa papper först... *kikar in på Scrappiz*

• Jo79

äääää.... det är inget datum bestämt tror jag.... nä det är det inte. Och det är typ sju platser kvar, så det går ju att välja någon färg som man antingen har hemma eller som man snabbt kan få hem.  Jag kan kolla åt dig om du vill.... vilka färger som finns kvar alltså...!

Mamma till KaramEllen
  • Skumpis

Ja, gör det. Jag har ansökt om att bli användare nu. Vet inte hur lång tid det tar innan de godkänner mig.

• Jo79

Jag kollade iallafall.... det kanske är någon som hoppar på...! De här serierna fanns kvar precis nu när jag kollade!

2. Mono red: Quartz, Blossom, Flamingo, Watermelon, Maraschino
    3. Mono orange: Canvas, Peach, Cantaloupe, Apricot, yam -
    5. Mono Yellow/orange: Savannah, Sherbet, Papaya, Cheddar, Marigold -
    6. Mono Yellow: Chiffon, Lemonade, Sunbeam, Desert sun, Amber
    9. Mono Blue/green: Hazel, Aqua, Lagoon, Bluegrass, Jade-

10. Mono Purple: Serenade, Wisteria, Heather, Forget-me-not, Pansy -

11. Mono Violet: Morning Glory, Rosebud, Heidi, Jubilee, Velvet-
    12. Mono Blue/Violet: Breathtaking, Lavender, Dahlia, Grape, Blackberry-

Mamma till KaramEllen
  • Skumpis

jo79 - Nåt tips om butik som säljer fulla monoserier? Min favvo pysselpunkten har bara enstaka färger

• Jo79

Scrapoteket har några....scrapaddicted (?) har oxå några.... och en del säljer lösa papper fast i fulla serier...

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket