• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Anne81

nr 8 på rösttråden, vilken vacker bebis!

• MAMMSY
     Måste "gnälla" lite fast snällt... nu har en massa vart inne å tittat i mitt galleri men nästan ingen har skrivit nått  Ni får gärna göra det jag blir så glad då även om det e konstruktivtGlad
  • Cheri
    MAMMSY skrev 2006-04-16 21:11:07 följande:
    Cheri: ser fortfarande ingen väska.. men undrar om det e en sån rosa som jag vill ha.. nyfiiiiiiiiken
    meeeeeeen vad tusan??

aaah en rosa från MM, en sån där på hjul?
  • MAMMSY
    Cheri skrev 2006-04-16 21:17:45 följande:
    MAMMSY skrev 2006-04-16 21:11:07 följande: Cheri: ser fortfarande ingen väska.. men undrar om det e en sån rosa som jag vill ha.. nyfiiiiiiiiken meeeeeeen vad tusan?? aaah en rosa från MM, en sån där på hjul?
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! jag vill ha en sån.. ifall ingen nu forstod det dregglar alltid över den.. Kan jag få en sån nån gång jag fyller ju faktist år om 3 dagar
    Tycker fortfarande att det borde finnas en fond för oss fattiga scrappare Skrattande
  • Cheri
    MAMMSY skrev 2006-04-16 21:15:42 följande:
     Måste "gnälla" lite fast snällt... nu har en massa vart inne å tittat i mitt galleri men nästan ingen har skrivit nått  Ni får gärna göra det jag blir så glad då även om det e konstruktivt
    jag skrev på scrappiz Gråter
  • MAMMSY

Cheri Ååååå det har jag missat ska genast kolla! Tack Nu blir jag så glad så

• MAMMSY

Men du Cheri vad var det för väska DU ville ha, var det en lika dan? Jag ska snoka rätt på vad det där pappre hette med som skulle matcha din lo.. har det här nånstanns.. återkommer!

• Cheri
    MAMMSY skrev 2006-04-16 21:26:34 följande:
    Men du Cheri vad var det för väska DU ville ha, var det en lika dan? Jag ska snoka rätt på vad det där pappre hette med som skulle matcha din lo.. har det här nånstanns.. återkommer!
    eh jag vet inte Kunde ju inte skicka bilden, men det var säkert samma hehe

Åååååååååh vad jag längtar efter att mina saker som jag beställde igår ska komma!!! *älskar*
  • Wonka

åh jag vill börja scrappa nu!!!!! men vars ska man få pengarna ifrån att köpa in materiel
    hm. måste ju spara ett tag.. ska ta foton som bara den tills vidare

Svar på tråden Scrapträsket