• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Skumpis

Cheri - Ful????? Öhhhh.... vi tycker nog lite olika du och jag Skitläcker som vanligt! Och absolut din stil. Är fascinerad över att alla verkar hittat sin stil. Mina LOs ser alla helt olika ut.

• Skumpis

Cheri - Vad är det för bokstäver?

Allmän fråga: Hur gör ni era titlar? Foamstamps? Beställer rubriker? Har färdiga alfabet? Skär ut själva? Skriver för hand? Det är det jag tycker är svårast. Kan ju inte ha tusen alfabet i lager hemma *dyyyyrt*

• Cheri

Näh alltså.. äh jag såg den framför mig hur fin den skulle bli, älskar det där BG fusion pappret.. men sen kände jag plötsligt hur jag bara ville få den klar, stressade med sakerna hit och dit och sen blev den lixom inte alls vad jag tänkt mig.  Näh usch. Skrikandes

Men tack ändå

• Jo79
    Marajjah: Jag använder brads till mina blommor. Nästan jämt! Ibland har jag små gluedots. Hade limpenna i början, men då blev blommorna så blöta att det gick igenom och det var inte snyggt.
    Skumpis: TACK!! Du lugnar mig lite iaf... Och jag kommer väl då vara en väldig skummis eftersom jag har så mycket pengar att handla upp!! Det kommer att ta tid!!
    Mamma till KaramEllen
  • Cheri
    Skumpis skrev 2006-04-15 19:11:01 följande:
    Cheri - Vad är det för bokstäver?Allmän fråga: Hur gör ni era titlar? Foamstamps? Beställer rubriker? Har färdiga alfabet? Skär ut själva? Skriver för hand? Det är det jag tycker är svårast. Kan ju inte ha tusen alfabet i lager hemma *dyyyyrt* ♥
    använder oftast BG stickers, mest för att jag inte haft något annat. 
    Men.. ska definitivt lägga en hacka på foamstamps... och så gillar jag chipboard alfabet.
  • Jo79
    Skumpis skrev 2006-04-15 19:11:01 följande:
    Allmän fråga: Hur gör ni era titlar? Foamstamps? Beställer rubriker? Har färdiga alfabet? Skär ut själva? Skriver för hand? Det är det jag tycker är svårast. Kan ju inte ha tusen alfabet i lager hemma *dyyyyrt* ♥
    Jag har ett foamalfabet, ett litet stämpelalfabet, BG stickers och ett rubons. Sedan använder jag datorn ibland. Jag gillar stickers! Och ska nog köpa frå
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Klåfingrig övertrött bebis....

och en dator som fått för mycket äggtoddy Skrikandes

...Från Scrapfun ska det vara!!
    Mamma till KaramEllen
  • Cheri

Ni som har foamalfabet? Vad kan ni rekomendera? Sitter här och tänker beställa!

Svar på tråden Scrapträsket