• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79

Jag har Twanger. Tycker det är snyggt...

Mamma till KaramEllen
  • Skumpis

Jag har också (snart) Twanger. Vill ha misunderstood också. Om det nu heter så

Lillkillen är likadan idag som igår blir nog att gå och lägga sig snart om han ska få sovit något Jag vill ju sitta uppe och scrappa!!!!Skrikandes

• Skumpis

Pysselpunkten har en del foamstamps. Twanger verkar dock vara slut. Jag måste söka på foamstamps i sökrutan för annars hittar jag dem inte

• malinka2

Jag har Suzy o ÄLSKAR det!! Har misunderstod oxå men det använder jag knappt...Vill ha Gaby med det är såå fint , står överst på min önskelista

• Cia o krabaten

Cheri: Tycker oxå bäst om twanger. (Tror scraproom har oxå)
    Har 4 olika....

Annars har jag två qk alfabet, säkert 30 olika stickers ark, 5 vanliga rubberstamps alfabet, Chipboard och "plast-chipboard" fast tunnare, 3-4 rub-ons, skrivar på datorn, ett par alfabetsmallar att dutta med stämpledynan i hmmmm Skriver en del titlar på datorn, och så några olika metallcharms som är alfabet.
    + några till jag glömt nu.

*Oj vad mycket det blev...*

• Cia o krabaten

Kul Cheri!!!

MEn den är ju inte typiskt din stil den med Marcus!
    Inte som de med Emelie men superfin ändå!

• Cia o krabaten

Lillvinda: Jag doodlar aldrig... (Helt hopplöst dålig på det) Men har ett set med tuschpennor som är syrafria.
    Sen finns det ju ett antal olika pennor som är ok. Såna Penol heter de va, men en filt-udd liksom. Finns i olika tjocklekar.

• Marajjah

Jag har Twanger, M;isunderstood och Jercey. Gillar alla!

Sen brukar jag använda rub-ons, Chipboard, magnet-stämplar, datorutskrifter, klistermärken + nåt som jag säkert har glömt bort... Skriver väldigt sällan för hand - men det händer väl nån gång och oftast blir det bara journalingen då, inte rubrikerna.

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
Svar på tråden Scrapträsket