• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cia o krabaten

CHeri: DÅ skulle jag helt klart välja mixen om jag var du. Annars går du i min fälla....
    Jag köpte Franklin som mitt första och kan bara använda det på enstaka LO's för den är så stel...
    Välj en som kan gå till både barn LO's och andra. Där är ju mixen bra som har flera att välja mellan.

Annars är detta mitt absoluta favorit! Lagom stora och lagom strikta. (Lite mindre än MM's)
    scrapbutiken.se/catalog/product_info.php&osCsid=c05b3481604f28e4dad13024d2dd98ed

• Cia o krabaten

Hmmm fel på länken.

Scrapbutiken-stämplar...- foam stamps- Sen är det överst i mitten.
    (Provo craft) Etcentera.

• Cheri

Länken funkade alldeles utmärkt för mig!

• Cheri

Mmm mixen ska jag ha.. men sen kan jag inte välja mellan Jersey LC och Stencil.

Gillade etcetera LC bättre än UC.. kke man ska ta den då? Men då måste jag beställa från 2 ställen.. *hmm*

• Cheri

Nån som har en sån där rolling stamp??

• Cia o krabaten

Satt bara och läste igenom Tilles tråd och såg att han äntligen fått somna in. Tog ett tag med alla inlägg blandat med tårar.
    Ska gå och lägga mig coh ta över Engla till mig så jag kan hålla om henne hela natten....
    *Sorgligt*

• Cheri

Åh gud kan inte läsa! Får ont i magen bara av att tänka på det! GråterGråterGråter

Svar på tråden Scrapträsket