• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri
    bitte71 skrev 2006-04-16 20:04:55 följande:
    Cheri: då blir ju följdfrågan: var framkallar du ngnstans? Jag har skickat mina kort till www.framkalla.com och är väldigt nöjd med dem - men får inga indexfoton då som sagt Jargoon: nä, jag har ingen sån där avancerad skrivare: min skriver bara ut i svartvitt och låter dessutom konstigt så den är nog på väg att ge sig...Men tack för tipset! Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
    www.onskefoto.com
  • MAMMSY
    mikla73 skrev 2006-04-15 15:48:26 följande:
    Håller med om scrapbook etc, väldigt tråkigt utbud i en sån stor butik, sen så har hon som har butiken varit otroligt otrevlig de gånger jag varit där. Första gången jag var där hade jag med mig Timothy som stod som ett ljus bredvid mig, då kom hon fram och sa att du förstår väl att detta inte är en butik för barn. Jag blev helt stum, vi hade inte sagt halv7
    Precis sån var hon mot mig med när jag var där.. hon bad mig ställa undan barnavgnen så att vi inte rev ner nått har väl ingen stridsvagn heller!   Så jag handlar inget mer där..
  • Jo79
    MAMMSY skrev 2006-04-16 20:53:08 följande:
    mikla73 skrev 2006-04-15 15:48:26 följande: Håller med om scrapbook etc, väldigt tråkigt utbud i en sån stor butik, sen så har hon som har butiken varit otroligt otrevlig de gånger jag varit där. Första gången jag var där hade jag med mig Timothy som stod som ett ljus bredvid mig, då kom hon fram och sa att du förstår väl att detta inte är en butik för barn. Jag blev helt stum, vi hade inte sagt halv7 Precis sån var hon mot mig med när jag var där.. hon bad mig ställa undan barnavgnen så att vi inte rev ner nått har väl ingen stridsvagn heller!   Så jag handlar inget mer där..
    Nä FY vilken tråkig attityd!! Man får väl för sjutton vara lite rädd om de kunder som kommer!!!Skrikandes Får väl lämna Ellen hemma då, hon ääääälskar att vara i affärer och pilla på allt.
    Mamma till KaramEllen
  • MAMMSY

Cheri jag vill oxå veta vad det e du behöver pengar till ifall det kanske e nått jag med skulle behöva (länken funkar ju inte..)

• Arctura

En snabb fråga: Vad är Doodling?? Behöver svar snabbt....ge gärna exempel!!! kanske nån kan visa en lo, där det är använt eller nått!!

• MAMMSY

Cheri: ser fortfarande ingen väska.. men undrar om det e en sån rosa som jag vill ha.. nyfiiiiiiiiken

Svar på tråden Scrapträsket