• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Skumpis

Nu har jag förstört min LO med en embossad rubrik Visste att jag inte skulle experimentera Får se om den går att rädda i morgon. Nu är det kvällsmacka och läggdags bredvid sonen. Får väl ligga där klarvaken och fundera över nästa veckas skiss

God natt!

• lillvilda

Jo79. ingen fara jag skulel lätt bränna 600kr i den butiken. dom ahr papper, mallar, ja det mesta faktiskt. kanske inget utöver det vanliga inom scrapbookmen de finns absolut grejer där. oroa dig inte. du kommer hitta saker där.

Cia o krabaten: okej..ja det är nog itne så lätt att dodla. mest är jag rädd för att förstöra en hel LO..men eftersom jag gilalr att kladda annars så kan jag tänka mig att jag skulel gilal doodling. får kolla in pennor å sånt. De scrapbookverk jag sett med doodling har sett väldigt personliga och vackra ut.

• Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-04-15 20:09:27 följande:
    Kul Cheri!!!MEn den är ju inte typiskt din stil den med Marcus!Inte som de med Emelie men superfin ändå!
    den e ju "gammal".. en av de första jag gjorde
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-04-15 20:01:26 följande:
    Cheri: Tycker oxå bäst om twanger. (Tror scraproom har oxå)Har 4 olika....Annars har jag två qk alfabet, säkert 30 olika stickers ark, 5 vanliga rubberstamps alfabet, Chipboard och "plast-chipboard" fast tunnare, 3-4 rub-ons, skrivar på datorn, ett par alfabetsmallar att dutta med stämpledynan i hmmmm Skriver en del titlar på datorn, och så några olika metallcharms som är alfabet.+ några till jag glömt nu.*Oj vad mycket det blev...*
    wow! Ja det är en hel del! *vill ha*
  • Cheri

Lustigt att ni alla gillar twanger.. av de som fanns inne på scraproom så låg inte twanger i topp på min lista Men så vet jag ju inte hur dom ser ut stämplade heller iofs

Hmm.. mkt kul... kan bli dyrt d här

• Cia o krabaten

Cheri: Det är Twanger på min SMAKIS.
    Och så använde jag dem ikväll igen bara för vi pratat om dem
    MEn den får jag fota och fixa imorgon!

• Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-04-15 23:34:09 följande:
    Cheri: Det är Twanger på min SMAKIS.Och så använde jag dem ikväll igen bara för vi pratat om dem MEn den får jag fota och fixa imorgon!
    Ok mmm den var ju lite lekfull

Tror ändå jag ska välja Alpha mixed och Jersey LC.. och Stencil.. hmm.. kan inte bestämma mig
Svar på tråden Scrapträsket