• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79
    F*r*nn*e j*la sk*it h*v*tes skrivare!! SkrikandesNu har jag försökt att skriva ut en text artonmiljoner gånger och den avbryter bara helt plötsligt mitt i en mening och kör ut resten av pappret... JAG BLIR GAAAALEN!!SkrikandesGråter
    Mamma till KaramEllen
  • Cia o krabaten

*Klappar Jo lugnande på axeln*
    Ibland hjälper det att stänga av och sätta på igen...

Cid: Kan göras olika. Jag gör utskriftsinställningar-där man väljer papper tar jag t-shirt transfer. Då kommer det spegelvänt.
    Vet att det går att göra i typ wordart och ps oxå.

• Cia o krabaten

JO: Jag hade en förut där E badade i en plaskpool platt på rygg.
    Jag tog några Prima-blommor i matchande pool färg och lade över där jag ville skymma. Sen fotade jag! Superenkelt. Dessutom så stack det ju inte ut eftersom det matchade i färg. Andra ggr har jag suddat i ps, men det känns inget kul/snyggt. Inte om man vill ha det som tävlingsbidrag.
    Men ABSOLUT skulle jag censurera.

• Jo79
    Cia: Jo.... det funkade att stänga ner dokumentet och starta det igen... Men jäklar vad ilsk jag blir när den gör så! Jag förstör ju massa bra bazzill innan det blir bra...
    Blommor är inget dumt förslag... ska testa det, för som du skriver, att sudda och greja i paint (som är det enda jag har), blir ju så himla fult! Och Lo:n är ju så snygg att jag inte vill förstöra den mer än nödvändigt... ,-)

Jag är väldigt produktiv idag. Har hunnit med 2 hela lo:sar och slutfört en halvfärdig. Jag är Jag är jättenoid med mig själv!! Synd att jag lovat sambon att se på mission impossible med honom utan att scrappa eller ha på datorn...
    Mamma till KaramEllen
  • Cheri

jaaaahaaaaaapp... nu har ja surfat runt i badankas galleri oxå....
    shit... ska aldrig mer scrappa!!

• kela81

Ok..jag vet..dum fråga förtjänar dumt svar..men jag skriver den ändå
    Jag VET ju att allting är värt att köpa på sig när man är i USA...men om man-som jag-inte är multimiljonär...eller inte ens lite smårik Så funkar ju inte det...så...Vad är absolut jätte viktigt att verkligen passa på att köpa???

*åker om 3 dar nu....längtar*

• ZaraÖ

jag hittar ingen badanka juh! på scrappiz?

Svar på tråden Scrapträsket