• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79

Säger Hej till Meli och välkomnar tillbaka här ocxå...

Mamma till KaramEllen
  • kela81

ingen som har några tips på vad som är värt att köpa i USA??? Trodde jag skulle bli överöst av tips

• Marajjah

Humla
    Jag har sett kalendrar på Panduro, eller rättare sagt i deras katalog.

Välkommen tillbaka Meli, du liksom jag mår bättre, HÄRLIGT!

By the way, ngn som använder krympplastoch gör grejjer till sina LO:s?

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • Meli

kela81

Har inte så bra koll på USA; men sortimentet ska ju vara enormt, så köp det som inte finns här, eller det som är dyrare här.

• Jo79

Nej du Kela.... jag hade blivit tokig Penga munoch köpt det mesta tror jag. Kanske mest sånt som är tungt, typ stansar och papper, sånt som kanske blir mer i frakt här än annat. Sedan kan du ju kolla upp vad som är MYCKET billigare där än här. Som vad har jag inte en susning om. FundersamSånt som man gråter blod sedan du kommit hem och insett att du gjort världens miss på nått....'Cool

... och jag vill inte alls heller åka och shoppa i USA.... Gråter

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ett tips är att packa lätt... eller bättre!! Be sambon (om han åker med) att packa lätt! Då kan du ju lägga dina scrappgrejer i hans väska!! Bra va?

Mamma till KaramEllen
  • kela81
    Det är just det...jag kollar och kollar och tycker inte att jag vet nånting alls ändå
    Helt klart så ska ju sånt som inte finns här/är jätte dyrt här inhandlas...men vad är det Jag har ju noll koll
    Inte så kul å komma hem och se att-ojdå...den här gryksemojsen som kostade mig 10 kronor i LA kostar vist 10 kronor här med...fast förhoppningsvis sä är det en fin gryksemojs så man är glad ändå
  • Jo79

Skriv upp lite priser då, så du har nån koll på hur det ligger till... om du nu vill ha papper, skriv upp vad de kostar här och jämför. Typ...

Mamma till KaramEllen
  • kela81

Jo79-försökte få sambon att inse förträffligheten i att ha tre resväskor med här om dagen...men han hävdade bestämt att vi bara behövde två
    Men då måste ju jag köpa en ny där fick jag fram..nehe du sa han...du får bara handla sånt som får plats i de två resväskorna Kanske ska tömma hans i smyg innan vi åker

Svar på tråden Scrapträsket