• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • kela81

bra idee JO...skriva upp...ska kolla runt lite då, för jag är ju superglömsk annars så

• Jo79

.... och så kan du gömma en hockeytrunk (eller annan väska modell stooor) längst ner under alla dina kläder.... eller ta med ett stooort handbagage...

Mamma till KaramEllen
  • kela81
    ja Oj..en hockeytrunk...huuuuur i allll världen har den hamnat här???? :_D
  • MAMMSY

Kela 81   om jag skickar över en hockytruck vill du fylla en åt mig med då
    Kolla på www.scrapbooks.com så kan du ju kolla lite på vad som finns i usa å vad som skiljer i pris

• MAMMSY

Meli vad kul att se dig igen välkommen tillbaka

• Pyret78

Hejsan hallå

Nu är lilla Ellen född. Hon kom den 4/4 (9 dgr för sent ), så idag är hon precis två veckor
    Tiden flyger iväg.
    Iaf så har vi väl så smått landat nu, så nu ligger scrapbookinggrejjerna framme o frestar
    Måste bara finna lite ideér till nästa lo. Har korten framför mig, men vet inte riktigt vad jag ska göra med dem. Men bara jag valt ut papper så brukar det ju lösa sig

Lika bra att börja botanisera i pappershögen nu, medans Ellen sussar i sin vagn.

Ha det så bra!!

• Meli

Pyret78

Du kan ju börja med ett förstaåret-album

• kela81

MAMMSY-självklart *undrar hur mycket de tar för övervikt på planet*

Pyret78 - STORT GRATTIS TILL LILLA TJEJEN!!!

• Jo79

Jag frågar igen, för igår fattade jag inte nått...

När jag ska skicka mina Lo:sar över nätet så är de så pyttigt små, så jag undrar hur jag gör för att göra dem större? Jag har inte photoshop, utan bara paint och microsoft photo editor... Och vad är pixlar? Är det samma som bildpunkter?? Jag är inte så haj på sånt här...

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket