• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79

Att det alltid ska vara problem.... Men jag får väl lägga dit några svarta bazziller då...? För det blev ganska snyggt med svart kant på ena sidan. Jag känner mig faktiskt mycket nöjd. Det var bra att vi hade den albumsdiskussionen för ett tag sedan Cia! Jag har funderat mycket på den...

Mamma till KaramEllen
  • ZaraÖ

mamma i småland oj vilken billig frakt!! Får man fråga hur mycket du beställde för då?

• Lingonflickan

Det var en provbeställning så det handlade visserligen bara om 11 papper, men med frakt och allt inräknat vart det bara 11:-/papper och då var det en del riktigt "arbetade" papper och wellums.

• ZaraÖ

Det låter ju jätte bra!! Tack för tipset! *springer i väg o kikar*

• Jo79

Fasiken vad jag hoppar mellan alla scraptrådar! Man blir ju alldeles andfådd!!

Mamma till KaramEllen
  • Skumpis

Fraktfritt på Pysselpunkten torsdag-fredag

• Amelié77

Nu är jag helt snurrig i huvet - ska gå och lägga mig och läsa en bok och koppla bort allt vad scrap heter. Klockan är ju faktiskt 22.30 här i Finland, fuskigt

• aell

Nu blir jag så avundsjuk på er som bor i Sverige och vet vad frakten blir eller i bästa fall får beställa fraktfritt! Lyckliga ni! Här i Finland finns det egentligen inga scrapbutiker och när man beställer från Sverige är det oftast frakt enligt postens tabell och inte vet man ju hur mycket det man beställer väger... Borde väl köpa en våg och börja väga papper för att få en liten uppfattning...

Svar på tråden Scrapträsket