• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Skumpis

När kommer Blue Vapor tillbaka??? *saknar hennes lååååånga uttömmande svar på mina frågor*

Cheri - Klart vi orkar med dig

• Humla78

Marajjah: Aha, ska kika in där.
    Hade förståss från början tänkt att det kanske finns såna där små rutnät med dagar och datum på nätet någonstans som man kan sno och klistra fast på sin lo. Ingen som vet?

• Cheri
    Skumpis skrev 2006-04-18 15:29:28 följande:
     Cheri - Klart vi orkar med dig ♥
    heeeeelt fantastiskt imponerande!
  • PamPam 83

Nu har jag lagt ut mitt andra LO. Är inte riktigt nöjd med det, men jag ville inte klippa i pappret eller dölja det för mycket så det var inte så lätt då... pappret var för fint för att klippa i skall nog inte köpa så fina papper. Sen upptäckte jag att det inte var så bra att skriva jornaling derekt på detta mönstrade pappret iaf, blev lite svårt att läsa.

• tr3z

nu har jag faktiskt lagt ut alla mina LO's i galleriet igen....

• ZaraÖ

Ok en fråga som förmodligen blivit ställd 1000 gånger här inne.. (bra sätt o starta på, garanterar att ingen läser vidare efter den inledningen )
    Iaf:
    Tänkte shoppa loss på papper nu när pengarna kommer! Måste ju fylla på lagret! Sen har jag en känsla av att ni börjar tröttna på mina eviga bg scrappar oxå  
    Nån som vet nån super bra utländsk sida? Förutom house of paper för där var ju allt out of stock Gärna nått ställe där man kan få dom o skriva gift på oxå!

• Marajjah

Jag har aldrig shoppat "utomlands" på det sättet, men jag har kikat in på http://www.lifetimemoments.com/ måååånga ggr och de har verkligen mkt saker. Sen vet jag itne om de kan skriva gift på paketet...

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
Svar på tråden Scrapträsket