• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • snysop

Jo79, 200 kr exkl frakt har jag sett. Finns en på Tradera nu också.

• ZaraÖ

Hihi Jo jag har samma problem, alla mina öljetter sitter löst fortfarande! vill ju inte väcka sixten!

• Jo79
    Snysop... 200 säger du... Hm. Får kanske kolla om den finns nånstans där det är fraktfritt då...
    Mamma till KaramEllen
  • Loppan79

Jo79 - jag tror jag köpte min på scrapbutiken

• snysop

Jo79, jagar på ebay... Men frakten e inte billig...

Ebay är ju rena rama guldgruvan!! Brads och Prima-blommor för några kronor!!!

• Jo79

Oj då...på scrapperiet kostade den 299 pluss frakt. Att det ska vara så jämrans dyyyyrt!!

Mamma till KaramEllen
  • Loppan79

snysop - vad kostar frakten då? Jag är ju så chicken för att handla över nätet utomlands. Att handla på svenska nätbutiker var liksom ett stort steg för mig

• Jo79

...å på scrapbutiken var den sluuuut. Jahapp, men då slipper jag att betala... för den finns inte!!

Mamma till KaramEllen
  • Loppan79

Jo79 - du kan ju alltid maila scrapbutiken och kolla när de får in den igen. De är typ alltid slut där nämligen, man måste nog beställa nästan direkt de fån leverans tror jag.

• snysop

har sett den för 210 på inkywings. + frakt 40 kr. mailade scrapperiet och frågade om/när de får in den för 200 igen.

Svar på tråden Scrapträsket