• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79

Men jisses.... Nu blev jag inet alls avundsjuk...! Inte visa sånna bilder tjejer!! Vill oxå ha ett rum, eller iaf en hörna för mig själv!! Men det finns det ingen plats för...

Mamma till KaramEllen
  • Finta

Om det är någon som är i köptankar så har Pysselpunkten fraktfritt idag tom imorgon!

• Jo79

Jag har matbordet.... och en stor skokartong med papper och två blåa plastlådor med grejs. Och lite plastpåsar och småburkar. *avundsjuk, jag är så avundsjuk, det finns så mycket jag behöver...*

Mamma till KaramEllen
  • Cheri
    Jo79 skrev 2006-04-20 12:01:17 följande:
    Men jisses.... Nu blev jag inet alls avundsjuk...! Inte visa sånna bilder tjejer!! Vill oxå ha ett rum, eller iaf en hörna för mig själv!! Men det finns det ingen plats för... Mamma till KaramEllen
    mmmm trångt är det.. har min hörna i sovrummet, men det får inte plats någon stol så jag sitter på sänkanten o pysslar, brer ut saker över hela sänen typ
  • Matriark

Cheri- vad var det för pappersförvaring du hade?

Jag har tagit över en hörna i vårat vardagsrum. sitter vid ett skrivbord som har förvaring på baksidan. Fotohörn, brads och annat småplock i ziplockpåsar på anslagstavlan. album och papper i ikea bokhylla, datorn bakom skrivbordet.
    Sitter och snurrar mellan datorn och skrivbordet alltså

• Jo79

Hrm.... de ligger i en plastficka... En för mönstrat och en för enfärgat papper. Bra va??

Mamma till KaramEllen
  • Cheri
    Matriark skrev 2006-04-20 12:11:49 följande:
    Cheri- vad var det för pappersförvaring du hade?Jag har tagit över en hörna i vårat vardagsrum. sitter vid ett skrivbord som har förvaring på baksidan. Fotohörn, brads och annat småplock i ziplockpåsar på anslagstavlan. album och papper i ikea bokhylla, datorn bakom skrivbordet.Sitter och snurrar mellan datorn och skrivbordet alltså
    minn inte vad den heter, men den e från ikea, någon slags lådinsats egentligen men gick bra att ha ståendes oxå. Löjligt billigt var det, mapparna kostar 99 kr för ganska många Ingen större kostnad mao
  • Cheri
    Jo79 skrev 2006-04-20 12:14:03 följande:
    Hrm.... de ligger i en plastficka... En för mönstrat och en för enfärgat papper. Bra va?? Mamma till KaramEllen
    i en a4 plastficka? jag har så himla mkt, kan inte med o slänga nånting man kaaaaaan ju lixom behöva det nån gångSkrikandes
Svar på tråden Scrapträsket