• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • ZaraÖ
    Cheri skrev 2006-04-23 13:03:03 följande:
    För er som var nyfis på min "rolling stamp" så har ja nu gjort en LO där jag använt den, här finns den www.scrappiz.se/modules/pnCPG/coppermine/disp.... "Ordlapparna" är de jag använt den på.
    Wieeeeeeeeeeeeee vad snyggt!! vill ha!!
  • Cheri
    Sagomamma skrev 2006-04-23 13:37:06 följande:
    Cheri:Rolling Stamp? Låter kul... Vad är de du använt den på? Har sett LO:n men fattar inte var du rolling stampat *och det är inte ens sent*?
    *s* Jag har stampat, de små lapparna, som det står "du är så" , "glad", "älskad" osv
  • ZaraÖ

Sagomamma jag kollar på scrappiz och på den där länken med alla affärerna...eh.. kommer inte ihåg addressen
    Prisvärt porto ja..dom flesta tycker jag har 59kr så under det vore ju inte så dumt. 49 kanske?

• Sagomamma

ZaraÖ:

Hmm.. Men "rörlig" frakt då? Borde inte det vara bäst? Om man t ex bara vill handla typ en penna...?

• ZaraÖ

Sagomamma jo det är nog det bästa! så man kan handla lite oxå! Fast då är det bra om man får se hur mycket frakten kommer gå på innan man skickar iväg beställningen, annars känns det lite som en chansning.

• ZaraÖ

Åh vad bra!! det låter perfekt tycker jag! Ja du har ju iaf några trogna kunder här!
    Jag hoppas på ett brett bg dekorations sortiment Penga mun Penga mun Penga mun

• Cheri

vem vill komma hit o tvätta mina föööööönsteeeeeeer? Räck upp en hand!!

• la Demoiselle Snorque

Nu har jag gjort en till Lo..nr6

Har tyvärr inte så mycket dekorationer..har suttit hela dagen och kikat på olika scrapsidor och drömt att jag skulle varit rik
    Tänk att få köpa allt man vill ha och behöver i scrapväg, vilken dröm! Jag är verkligen fast i det här nu..ojoj..

• Skumpis

Någon som vet var jag hittar Fiskars skärblad till deras skärmaskin???
    Hur ofta byter ni blad?

Ang frakt så tycker jag rörlig frakt fast en maxavgift på högst 60 kronor. Jag skulle aldrig beställa från något ställe som hade högre frakt än så

Svar på tråden Scrapträsket