• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri
    Sagomamma skrev 2006-06-06 18:59:22 följande:
    Jag är så lycklig idag!!! Igårkväll beställde jag denna:(den undre delen) och visst är den UNDERBAR!!!!!
    ååååååååååååååh vad snälll du är den har jag alltid önskat mig!!

nähe... inte till mig?? Gråter

haha
    dramaqWEEEEEEEn
  • Amelié77

Vad är det? En resväska? En beautybox? Eller en SCRAPVÄSKKA kanske!!!
    Varifrån beställde du den läckerbiten?

• Lingonflickan

För några somrar sen var jag i polkagrisstade och tog då lite bilder. Nu har jag gjort en LO av det och lagt in den i galleriet för allmän beskådan. Känner mig som canal+ - "denna bild kan ses av alla". Skrattande

• Humla78

Jag som var så glad åt att jag hittat två små sorteringslådor (som skulle vara till fiskekrokar) när vi var på stormaknaden idag. Nu har jag lagt alla mina brads i den ena och de andra dekorationerna i den andra och är supernöjd. Så kikar man in här och plötsligt står man med båda fötterna på jorden igen... Hur ska jag någonsin kunna fylla en sån där fin väska!

• jenn79

Sagomamma: Fubbigt Snygg är den iaf Och grymt avis oxå

*Går å spanar in hon mamma i småland*

• Johannapanna

Hallå alla duktiga scrappare! Jag har några svartvita bilder som jag tänkte scrappa. Är det nåt särskilt som ni tycker man bör tänka på vad gäller färger, material mm när man scrappar svartvitt?

• smurfan73

Allooo !! Nu finns det ytterligare 2 LO´s i galleriet
    TACK såååå mycket för alla era kommentarer och mycket BRA kritik (sånt har jag lärt mig jättemycket av). Kramiss

• Johannapanna

En fråga till: Jag har sett att många säljer punch out-alfabet på Tradera. Har man mycket användning för dessa, eller är det mest stämplar som gäller?

• Sagomamma

Aaa visst är den underbar... ? Cheri, om jag hade råd så...

2xA skrev 2006-06-06 19:44:37 följande:
    Vad är det? En resväska? En beautybox? Eller en SCRAPVÄSKKA kanske!!! Varifrån beställde du den läckerbiten?
    Från min SVENSKA underleverantör vilket betyder att jag inte ens behöver vänta i hundra år på tullar och skräp och mög...
  • bitte71

Sagomamma: jag är inte alls avis *nädå, tro inte det* på väskan: jag tycker det går jättebra att ha mina scrapgrejer i en salig röra i en låda på matbordet i vardagsrummet. Det funkar jättebra *försöker intala mig själv det* Nä, den var jättesnygg!

Tack för alla tips om titeln på LO:n som jag höll på med. Den (och en till LO) finns att beskåda i galleriet nu om det är någon som är intresserad!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
Svar på tråden Scrapträsket