• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • bitte71

MAMMSY: välkommen tillbaka! Har ni äntligen fått datorn fixad?!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • MAMMSY

Japp!!!!!!!!!!!!!! Jag höll på att dö av abstinens så sambon började förstå att det var allvarligt när jag somnade med tangent bordet i sängen så vi köpte en på blocket som funkar så länge tills vi har pengar till att köpa en helt ny

• bitte71

MAMMSY: så bra! Men du måste du ha fått jättemkt scrappat nu då när du inte har kunnat sitta framför datorn?

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • MAMMSY

NjaOskyldig 4 lo:s har det hunnit bli iallafall... ska lägga in dom senare idag

• Jo79

Välkommen tillbax Mammsy! Det har allt varit lite tomt här utan dig!

Mamma till KaramEllen
  • MAMMSY

AhhGenerad söta ni e blir ju lite generad här ju...
    Måste säga att det har vart otroligt tomt utan alla er i scrapträsket, så jag är jublande glad över att ha en dator igen

• Bejbi78

"Vad är det? En resväska? En beautybox? Eller en SCRAPVÄSKKA kanske!!!"

*Asg* Då får man vara bra jäkla o-snygg om man behöver en beauty box av modell gigatisk *s*

• litentyko

dum fråga kanske men jag har noll koll.. vad är LO och skisstävling???
    jag ska försöka att sätta ihop ett album så jag surfar runt för inspiration.

Svar på tråden Scrapträsket