• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • annika5064

Kanske kan du hitta inspiration hos den här fantastiska scrapparen...älskar hennes LO:s

• Lingonflickan
    Annka 5064: Tack för tipset om mixed-alfabetet. Det fick mig att bestämma mig för att köpa det till slut.
    Hmmmm, blev lite mer än så. Fundersam Eller vad sägs om en silent setter för 200

Nu längtar jag bara efter mitt paket.Glad
  • Lingonflickan
    penni: Ja, varför inte någon blå fotomatta bakom de andra två bilderna så att de sticker ut frå bakgrunden.  Me raka så att de kontrasterar mittenbilden. Kanske några "såpbubblor" vid texten...?
  • annika5064

mamma, imorgon skickar jag iväg en beställning på alfabetet och Silent Settern, jag med! Skattepengar!!!!! Ja, snart i alla fall...Yippiii! Behöver nog lite papper också...och lite alfabetstickers...och fluid chalks i olika färger...det får det bli!

• Henriks wife

Loppan79 Tack, den ska jag kolla upp *längtar till augusti

Nu finns det ett nytt kort att beskåda i mitt galleri Fortfarande under Handmade by us
    Denna är vi riktigt nöjda med, vi beställde papper efter att vi kom hem från Örebro med vitt papper Så jag är superstolt över kortet

Vi har börjat försöka
  • Sagomamma
    annika5064 skrev 2006-06-05 20:27:24 följande:
    Kanske kan du hitta inspiration hos den här fantastiska scrapparen...älskar hennes LO:s
    Vilken fantastisk duktig scrappare *inspirerad*
  • jenn79

Oj, den länken blev jag iaf superi,pad av Riktigt duktig!!!

Någon som vet om man kan köpa 6*6 album?? Gör et tfrån julen, och vill gärna att det förvaras bra!

• Cia o krabaten

Fiffi som det länkades till har varit inne och kikat lite här i tråden också förut
    Men de har nog haft det en aning körigt med "Den stora utmaningen" på Papprika...

Svar på tråden Scrapträsket