Bf november 2019
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Idag tog jag på mig gravidbyxor, är så svullen om magen att alla kläder är för trånga, Tur man hade kvar gravid kläder från förra gången, vilken befrielse :D
Alla tajta jeans börjar sitta trångt här med.. Blev akut sugen på big tasty så fick skynda till mc Donalds fast jag inte äter det i vanliga fall. Nu sitter jag i ett hörn med knappen uppknäppt så jag får plats med mer, var ska detta sluta?!
Vi har gjort den hemlig och tänkte att den skulle vara rätt liten ca 50 personer. Är det någon som vill gå med i den så kan ni pma mig :)
Någon mer än jag som inte mår illa? Jag är i V6
Jag är i v 7+4. Mår extremt illa den här gången. Måste helst äta en rostad macka med smör och Philadelphiaost varje kvart. Även sugen på sallad och frukt. Tar lergigan comp. Kräkts några gånger bara. Så rostat bröd kommer lägga grunden till denna unge
hoppas det går över inom några veckor
Hej! Jag plussade den 9 mars och kan fortfarande inte riktigt förstå att det är sant. Jag var på första besöket hos barnmorskan idag, dock "bara" hälsosamtal! Är i vecka 7+2 och har BF 11/11, någon mer med samma datum? ????
Hej! Jag plussade den 9 mars och kan fortfarande inte riktigt förstå att det är sant. Jag var på första besöket hos barnmorskan idag, dock "bara" hälsosamtal! Är i vecka 7+2 och har BF 11/11, någon mer med samma datum?
Jag plussade i måndags! Det är första gången jag är gravid och jag har SÅ INFERNALISKT ont i huvudet. Men är också jävligt glad. Ska till läkaren på tisdag för att prata eventuell migränmedicin. Bf 27/11!
Hej på er!
Idag har jag varit på tidigt UL och det tickade ett litet hjärta, så underbar känsla! :) Blev ?bakåt? flyttad så är 6+5 idag bf 15/11. Lyckan är totalt fast jag mår illa och är supertrött men vad gör det!
Grattis! Har mått superilla senaste veckan men fick Lergigan Comp utskrivet igår som jag testat idag och (peppar peppar) men har knappt mått illa alls idag och velat äta tom. Det är så fruktansvärt skönt!