Ölandstoka skrev 2019-06-12 08:11:05 följande:
Usch, sitter och funderar hur jag ska orka jobba. Igår fick vi besked om noll till frysen och någon timme senare kom spottings. Det har blivit mer idag och tillsammans med mensvärken så har jag gett upp helt. Tror att mensen kommer redan idag eventuellt, den ökande mensvärken säger det iaf.
Så nu blir det till att deppa ihop totalt några dagar, till lördag måste jag umgås med en massa barn och några gravida så jag är ändå glad att det hände nu och inte typ fredag.
Hur går det för dig?
Nej fy fan vad tråkigt :( såg att du skrev längre ner att mensen kommit nu. Beklagar att det inte gick och att ni inte fick några till frysen. Så jävla tungt det är att få ett sånt besked. Som att någon sparkar på en medan man redan ligger ner. Ta din tid och sörj, man behöver det. Orken och viljan att försöka kommer tillbaka, men just nu får allt kännas skit och hopplöst!
Jag väntar fortfarande. Räknar med att mensen kommer på söndag som den gjorde sist, men har haft en del blödningar jag inte hade förra gången. Brösten känns väldigt svullna och det värker en del i ryggen/höfterna. Men allt det är säkert lutinus. Kanske testar imorgon. Om det är något borde det bli positivt då, så slipper jag gå runt och undra mer.