Barnlängtan31år skrev 2019-06-13 08:09:28 följande:
Stort grattis!!! Har tagit typ 6 test än så länge.. blir så osäker hela tiden! Vad skönt att få plus BIM +4! Jag har det på söndag och är såååå rädd för att det inte längre ska visa plus. Har BIM idag. Mitt plus är fortfarande inte så starkt, men synligt! Hur starkt är ditt plus nu?
Ha liiiite rosa flytningar, så är otroligt rädd för att detta inte ska gå vägen... Men men, får leva på hoppet!!
Tack :D
Alla streck kom fram inom 20 sekunder. Lite olika styrka men helt klart synliga, ingen tvekan.
Jag har haft blödningar till och från sedan ruvardag 8. Ibland mer rosa/röda och ibland mer beiga. Har googlat så mycket om blödningar med lutinus och det verkar så himla vanligt, så jag tänker inte oroa mig om det inte börjar komma mer som mens typ. Jag tar trombyl också så tänker att det kanske bidrar till att det blöder mer.
HUR ska jag överleva denna dag på jobbet?? Kommer inte kunna berätta för mannen förens ikväll! Ringde honom förut och var sååå nära men efter att ha drömt i snart tre år om hur jag ska berätta för honom ville jag inte förstöra haha.