BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Hur tidigt testar ni första gången?
Hur tidigt testar ni första gången?
Hej!
Jag kliver gärna in här också:) Min BIM är 27/7.
Sen 3 dagar tillbaka har jag haft mycket molvärk varvat med stickningar. Jag har inga andra symtom förutom kanske att jag är oftare hungrig än annars...Om det är ett symtom:)
Svagt illamående 2-3 ggr sen äl bara.
Hej!
Jag kliver gärna in här också:) Min BIM är 27/7.
Sen 3 dagar tillbaka har jag haft mycket molvärk varvat med stickningar. Jag har inga andra symtom förutom kanske att jag är oftare hungrig än annars...Om det är ett symtom:)
Svagt illamående 2-3 ggr sen äl bara.
Välkommen!
Har med BIM 27/7. Har sen igår haft stickande känsla och att det lixom drar vid äggstockar och livmodern. Idag har jag haft molande värk till och från. Vet inte om det är bra eller dåligt, det kan vara både och :P När har du tänkt testa?
Nu är det på riktigt, jag plussade igår (ÄL+12) med det digitala. Fått svaga plus från ÄL+9. Inskrivning hos MVC på tisdag nästa vecka. BF 2020-04-01, får hoppas bebis vill stanna. Lite oväntat att det gick på första försöket så går inte riktigt att förstå ännu vad som hänt.

Hej på er. Testade mig igen imorse med clearblue, mest för att min kille skulle känna sig säkrare på att det verkligen är ett "plus" hehe.. Han är typ oroligare än jag efter att vi fick missfall, så jag förstår honom! Nu är jag på ÄL+16/17 och bim+2.
Jag vill oxå passa på att tipsa om bipollen! Jag började med det i frukostgröten för några veckor sen och efter det blev jag gravid efter 1,5 år försök.. så kan finnas ett samband där. Jag började äta bipollen för att jag är vegan sen 7 mån tillbaka. Värt att testa!!
Kram på er och hoppas ni plussar snart som inte gjort det än <3

Plussade för två veckorsedan och mår faktiskt rätt bra. Är lite mer trött än vanligt, brösten känns lite tunga och illamående kan komma om jag äter mig för mätt.
I fredags var jag på inskrivning hos BM och imorgon ska vi göra vul. Ska bli Skönt att få se om det är en eller två samt att hjärtat förhoppningsvis slår.
Någon mer som gjort tidigt vul. Jag tror att jag har gått in i vecka 7 nu.
Jag bad inte om VUL det var hon som bokade in mig till läkaren. Det är gratis och ingick i själva kontrollen av graviditet. Var idag hos läkaren men han såg bara en fin rund hinnsäck utan foster i. Ska tillbaka och göra nytt VUL om två veckor och då bör man se ett foster och kan mäta och fastställa vilken vecka man är i.
Hej! Vad sa du till BM för att få göra tidigt VUL? Fick du det gratis? :) jag är inte lika långt gången som du, men vill oxå gärna göra VUL så tidigt som möjligt.
Hej, ny i tråden så har inte läst så mycket. Några säger att det är en "myt" att man kan känna när ägget fäster, men jag har läst många som känt det. Är det någon här som har erfarenhet av det ?
Åt mig så fick jag precis en vecka efter äl, ett hugg i livmodern som gjorde att jag fick till och med svårt att gå . Började först försiktigt, gjorde ondare och sen högg det till rejält. Sen blev det mer och mer dovt och efter en stund var det borta. Kan ju vara vad som helst, men man undrar ju :D