• LLW

IVF hösten 2019

Hej!

Vi ska påbörja vår fjärde ivf i augusti/september. Det är alltid skönt att kunna skriva av sig och diskutera med andra som går igenom liknande, så häng gärna med i tråden så peppar och hjälper vi varandra under behandlingarna!

• Svar på tråden IVF hösten 2019
  • Ölandstoka
    Najo skrev 2019-11-17 12:40:36 följande:

Hej,

Har nu fått besked feån kliniken. Av de 3 som igår på dag 5 inte hunnit bli blastocyster har 1 klarat sig till frysen.

Känns det ok? Låter bra med en i frysen tycker jag :)
  • Ölandstoka
    Hedblomster skrev 2019-11-17 20:48:42 följande:

Positivt ägglossningstest idag så om allt går som det ska gör vi FET på lördag! Sjunde insättningen. Önskar mig inget annat än att det lyckas.

Härligt! Tänk vilken julklapp det skulle kunna bli :)
  • Ölandstoka
    Jagvetdåinte skrev 2019-11-17 18:31:12 följande:

Ännu ett negativt test ruvardag 8 med blastocyst. Å mörka bruna flytningar. Färskt blod som.en knappnål på pappret. Jag är redo depressiooooon..... Har passerat bim men det verkar de flesta med luthinus göra så här finns inte mycket hopp. Bara att vänta till torsdag och riktiga testdagen för att börja planera nästa varv. Hoppas ni andra får större lycka aktuellt försök! Kramar

Alltid hemskt när det inte tar sig. Beklagar verkligen!
  • Jagvetdåinte
    Ölandstoka skrev 2019-11-18 09:36:32 följande:

Alltid hemskt när det inte tar sig. Beklagar verkligen!

Tack för omtanken <3
  • Jagvetdåinte

Jag kan inte fatta detta. Jag är gravid! Mensen kom aldrig igång. Tog ett billigt gravtest som visade ett nästan osynligt streck. Tog då ett digitalt istället. Där stod gravid 1-2 veckor. Borde iof stå 3+ va? Men jag är kanske låghormonare. Hur som helst, jag är gravid! Hoppas nu att det håller i sig! Kan inte fatta detta!! Styrkekramar till er alla! Snart sitter vi alla där med ett litet bylte i famnen <3 Hoppas pyret vill stanna kvar!!

• Aryzza
    Jagvetdåinte skrev 2019-11-19 06:25:14 följande:

Jag kan inte fatta detta. Jag är gravid! Mensen kom aldrig igång. Tog ett billigt gravtest som visade ett nästan osynligt streck. Tog då ett digitalt istället. Där stod gravid 1-2 veckor. Borde iof stå 3+ va? Men jag är kanske låghormonare. Hur som helst, jag är gravid! Hoppas nu att det håller i sig! Kan inte fatta detta!! Styrkekramar till er alla! Snart sitter vi alla där med ett litet bylte i famnen <3 Hoppas pyret vill stanna kvar!!

GRATTIS! Håller alla tummar för att det går hela vägen!
  • Najo

Wohoooo grattis!
  • Jagvetdåinte
    Aryzza skrev 2019-11-19 06:56:51 följande:

GRATTIS! Håller alla tummar för att det går hela vägen!

Tack <3 är helt darrig av glädje! Jag har inga symptom alls. Igår kände jag en svag molvärk i magen, tänkte att mensen var på gång. Men något kändes lite annorlunda. Värken försvan å när den var kändes den väldigt centrerad och lågt ner, kändes inte helt som vanlig mensvärk så vqr tvungen att testa. Nu har jag ingen värk alls. Mår helt som vanligt. Hoppas det håller
  • Ölandstoka

Wow, grattis! :)
Svar på tråden IVF hösten 2019