Najo skrev 2019-11-16 20:22:53 följande:
Wow då är vi timade. Jag tyckte det var otroligt att se hatching. Första ggn det blir 5 dagars odling för mig. Det var som en liten plopp som hade läckt ur embryot. Just nu är mina tankar på de 3 embryona som ska odlas till i morgon. Kommer bli grymt ledsen om alla går pt skogen. Jag måste hålla förväntningarna i schack, jag är 44 och låga odds. Blir jag gravid är missfallsrisken dessutom 50%. Hur ser ditt bagage ut?
Det låter lovande att det blev en blastis den här gången :) Förstår att det är mycket på spel, hoppas de växer till dig!
Vi är oförklarligt barnlösa, ingen av oss har någonsin varit eller gjort någon gravid. Det är läskigt, har en stor rädsla att jag inte kan bli gravid. Det här är tredje återföringen, två färsk och nu ett fet.
Nu är det bara att ruva iaf, vet att många inte håller med men jag tycker att det här är den bästa delen av ivf. Nu har jag ett växande embryo i mig, är liksom enda gången jag kan säga det. Nu gäller det att det fäster också bara! Har du några planer för ruvartiden?