BF augusti 2020
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
För er som vill vara med i en helt dold grupp finns en som jag startat. Det är alltså en grupp du inte kan söka på för att hitta utan du måste bli inbjuden. Vi är i dagsläget strax över 40 medlemmar och vi har tänkt ha ett maxantal för att hålla gruppen liten och mysig. Skicka gärna pm med ditt för/- och efternamn så bjuder jag in er :)
Hej alla!
Jag plussade idag på BIM+3 och är både överlycklig och jätteorolig. Har inte haft några symptom knappt förutom ömma bröst som jag brukar ha även innan mensen. Idag kom en liten blödning på kvällen, klarröd. Läser mig till att det inte ska vara någon fara men nojar såklart ändå.
Lite molvärk i ryggen nu. Är 23, snart 24 år och det är första barnet :)
Hur räknar ni ert bf? Bara 9 mån från sista mensens första dag? Isåfall har jag 14/8 2020!
Hej alla!
Jag plussade idag på BIM+3 och är både överlycklig och jätteorolig. Har inte haft några symptom knappt förutom ömma bröst som jag brukar ha även innan mensen. Idag kom en liten blödning på kvällen, klarröd. Läser mig till att det inte ska vara någon fara men nojar såklart ändå.
Lite molvärk i ryggen nu. Är 23, snart 24 år och det är första barnet :)
Hur räknar ni ert bf? Bara 9 mån från sista mensens första dag? Isåfall har jag 14/8 2020!
Förlåt men jag måste bara få klaga av mig lite grann. Illamåendet tog fart på riktigt för mig i söndags och har kommit varje morgon för att hålla i sig i princip hela dagen. Försöker småäta typ kex och dricka vatten, det hjälper lite grann. Banan går också ned. Men bara tanken på den mesta mat gör det bara värre.
Det som känns så jobbigt just nu är att jag har en lång flygning innan jag är hemma, har avverkat 7 tim i flyg men har ca 20 kvar och jag mår bara illa och är så trött. Försöker dricka nog med vatten men springer bara på toa då hela tiden och kissar, får huvudvärk och allt är bara blä. Kan inte vänta tills jag är på svensk mark igen :?( Detta är inte att rekommenderas.
Grattis till plus! Så tidigt har inte alla symptom har jag förstått :) Räkna senaste mensens första dag, ta minus tre månader och sen plus sju dagar så har du bf:)
Hej alla! Jag plussade förra måndagen (2/12) men har inte vågat tro att det ska gå vägen då det slutade med MA i somras bara ett dygn efter plusset. Denna gång har jag testat typ hela tiden och är så glad att strecket faktiskt blir starkare denna gång. Bara att hålla tummarna! Har ont i brösten och är tröttare än vanligt och det är så välkommet med symptom.
Har en dotter på 11,5 år så det känns nästan som att man är förstföderska haha. Har lång och ej regelbunden menscykel så vet ej exakt när BIM var, men på CB digital står det 2-3 och det borde stämma hyfsat. Lägger in en bild på testen som gjorts med 2 dagars mellanrum, sista för 2 dagar sen. Någon som kan svara på om det är en ?bra? stegring?

Plussade förra veckan, det var inte en planerad graviditet men både jag och pappan är överlyckliga. Enligt appar är hen planerad 5 augusti men vi får se längre fram. Har mitt första inskrivningsmöte på fredag och sen ett till i januari. Ska blir skönt att få lite råd för är första barnet. Försöker gå igenom träsket om vilka vitaminer man bör äta och när man ska äta dem samt vad som jag inte bör äta i matväg. Har ni några tips?
Hej,
Jag plussade i fredags och enligt beräkningarna bör det bli bebis med prel BF 16:e augusti 2020.
Har en dotter på 5½ sedan innan så det var ett tag sen man gjorde detta.
Hade nästa glömt bort hur nojjig man var i början innan man börjar känna av riktiga symtom.
Har ni kontaktat barnmorska än?
Hej!
Just plussat.
Är 42 år och har flera barn sedan innan och två bonusbarn.
Någon fler?