BF augusti 2020
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Har ni kontaktat barnmorska än?
Kan hoppa in här med.
Hade dock velat vara med i fb gruppen då det är lättare, vem skickar jag då PM till?
27 årig, gift tvåbarnsmamma. Dotter född -16 och en ängladotter född -18 (föddes stilla i v35).
Bokade nu min första tid är 2/1 och enligt appen så är jag i vecka 8 då:)
Bokade nu min första tid är 2/1 och enligt appen så är jag i vecka 8 då:)
Enligt min mensapp så är det 20/8 och enligt pregglife e det 16/8 så vet inte riktigt, sista mensens första dag var 8/11 iaf :)
Det går jättebra att skicka pm till mej med för/- och efternamn så bjuder jag in er till den dolda facebook gruppen :)
Plussade 2/12 och tror BF är 10/8. Det är lite oklart eftersom jag fick ett missfall (första graviditeten) i september och mensen var lite konstig efter det... Är oerhört rädd den här gången och vågar inte riktigt vara glad.
Ja jag håller tummarna stenhårt! Det får vara vår tur nu :)
Ja det är nog en sannolik kombination, sen blir ju kroppen rätt trött i början av en graviditet för det är en så stor omställning och kroppen jobbar som tusan :) du får äta extra D-vitamin och se till att hinna med dagsljus och vila när du kan :)