BF December 2020
Saknade en tråd så jag startar en. Om allt blir som tänkt så har vi BF 13 december 3020. Vi väntar på barn nummer 4.
Saknade en tråd så jag startar en. Om allt blir som tänkt så har vi BF 13 december 3020. Vi väntar på barn nummer 4.
Hej! Jag är också bf 29 december! Också första barnet för mig. Känner exakt som dig, är orolig hela tiden. Specialer när det värker i livmodern. När jag vaknar på morgonen brukar jag vilja stärka ut mig och då sträcks det till i magen också, är livrädd att man skulle göra något så det blev missfall! Vill också ha en bebis!
Hej och stort grattis till alla plus<3
Jag är precis hemkommen från bm och ett tidigt ultraljud. Är 8+3 och bf 3/12 <3
Denna bebis kommer som en rejäl men underbar överraskning för oss. Mot alla odds och helt oplanerat, dock väldigt efterlängtat. Min dotter fyllde 9månader (!) igår vilket innebär att vi får pseudotvillingar.
Har det skapats någon fb-grupp med bf december?
Roligt att höra om alla plus och tidiga ultraljud.
fick tider hemskickade igår för slutet av maj/början på juni. Känns så långt bort och lite obehagligt att det kan bli missfall men inte upptäckas tills då. Dock är jag fortfarande väldigt illamående så hittils känner jag mig trygg i att jag är gravid.
Kontakta Tiama här på FL för att gå med i Facebook gruppen! Vi är ganska många där härifrån nu!
Hej och stort grattis till alla plus<3
Jag är precis hemkommen från bm och ett tidigt ultraljud. Är 8+3 och bf 3/12 <3
Denna bebis kommer som en rejäl men underbar överraskning för oss. Mot alla odds och helt oplanerat, dock väldigt efterlängtat. Min dotter fyllde 9månader (!) igår vilket innebär att vi får pseudotvillingar.
Har det skapats någon fb-grupp med bf december?
Välkommen och grattis! Jag var också på första vul idag i vecka 7+2. Har BF den 12.12 :) Första barnet efter en lång kamp med barnlöshet. Vet inte nåt om någon fb grupp.
Jag har typ ingen molvärk.är i v 8 el 9.Knappt haft alls.Oroar mig.mått rejält illa däremot,men vet det inte betyder att det är bra.VUL nu i veckan och livrädd pga missfallen jag har bakom mig.
Kontakta Tiama här på FL för att gå med i Facebook gruppen! Vi är ganska många där härifrån nu!
Tack :) hur funkar det i facebook gruppen? Ser en vänner att man är med där? Vill gärna hålla graviditeten hemlig ännu.
Hej igen.
Ja då kom dagen idag när det var dags för ultraljud.
En litet i precis rätt storlek 7+3 men inga hjärtslag. De trodde det avstannat precis nu. Blev skickad vidare till kk för second opinion och de hittade heller inget. Kunde inta ta beslut om cytotec idag utan ska tillbaka nästa vecka om inte kroppen hajjat tills dess. Jävla skit.
Lycka till alla ni andra hela vägen i mål <3
Hej igen.
En liten i precis rätt storlek 7+3 men inga hjärtslag. De trodde det avstannat precis nu. Blev skickad vidare till kk för second opinion och de hittade heller inget. Kunde inta ta beslut om cytotec idag utan ska tillbaka nästa vecka om inte kroppen hajjat tills dess. Jävla skit.
Hej igen.
En liten i precis rätt storlek 7+3 men inga hjärtslag. De trodde det avstannat precis nu. Blev skickad vidare till kk för second opinion och de hittade heller inget. Kunde inta ta beslut om cytotec idag utan ska tillbaka nästa vecka om inte kroppen hajjat tills dess. Jävla skit.