BF December 2020
Saknade en tråd så jag startar en. Om allt blir som tänkt så har vi BF 13 december 3020. Vi väntar på barn nummer 4.
Saknade en tråd så jag startar en. Om allt blir som tänkt så har vi BF 13 december 3020. Vi väntar på barn nummer 4.
Jag är också orolig och vill boka tidigt vul. Men nu blir jag nervös när jag läser att klinikerna säger nej! Tar dom inte emot några personer alls pga corona eller hur funkar det? Jag trodde verkligen att man kunde få tidigt vul/ul bara man var beredd att betala. Dåliga nyheter detta... (Bor också i Stockholm!) Jag har plussat för 2 v sedan men jag tror inte att det är något levande i magen, måste se det för att tro det:(
Går in i vecka 9 idag, men jag har typ inga symptom? Är det vanligt? :) såg hjärtljud i måndags så en liten finns ju där inne. För två veckor sen mådde jag illa ett litet tag, men that?s it.
Går in i vecka 9 idag, men jag har typ inga symptom? Är det vanligt? :) såg hjärtljud i måndags så en liten finns ju där inne. För två veckor sen mådde jag illa ett litet tag, men that?s it.
Jag är i v9 och var på VUL i förrgår. Har mått illa till och från, i förrgår mådde jag riktigt skit. Med sonen mådde jag fruktansvärt hela graviditeten, men mycket bättre med dottern, så kanske har med det att göra också.
Går också in i v 9 idag och har inte jätte många symtom, trötthet, extremt ömma bröst o känslig för lukter. Men de är nog de, man läser ju hur alla spyr osv men tror de är jätte individuellt så man ska nog inte oroa sig, var också på ul i tisdags så en plutt finns ju där inne.:)
Du har rätt. Men som sagt man börjar ju fundera lite då man läser om att det är vanligt att spy :) jag har lite täppt näsa och är trött. Inte ens ont i brösten (lite på natten då jag stiger upp och går på toa). Kanske man bara ska vara glad att man inte mår illa.
Gud vad skönt att ni verkar må bra.jag har mått skit minst 3 -4 v.Har konstant illamående,svårt att äta och dricka,vissa dagar orkar jag inte ens en promenad.Ibland har jag inte kunnat stå upp pga illamåendet.Trött som tusan.vissa dagar har jag bara känt jag inte vill leva pga hur jag mår.
Nya jobbet imorgon.hur nu det ska gå.Idag klev jag upp 9,körde lite bil,handlade osv men behövde sova vid 16-17. så jäkla jobbigt när man inte kan dricka kaffe.????ska jobba till 20:00 imorgon kväll.
Guuud hjälp mig detta e min första graviditet...
Är i v 9 och redan i vecka 8 började jag må illa och låg mesta dels och sov.
Men nu blir det bara värre., äter frukt så fort jag kommit upp, det snurrar för mig och vill bara spy. Jag känner hur de åker upp o ner i halsen på mig men ingen spya utan rapar bara tom luft.
Lägger mig åter igen och försöker sedan ta mig upp för att äta ngt fort... Känslig för lukter.
Kan sova bort hela dagen och känna hunger som aldrig förr men när ja, sitter vid matbordet o ska ja käka knäckebröd få tar d 20 min få ner den...
Ömma bröst och min mage e riktig stor vette fan on jag har 2 st därinne som får mig må såhär illa...
Hur gör ni för att dämpa illamåendet?!
Hej alla! Jag har mått extremt illa sen förra tisdagen då jag också spydde på kvällen. Idag på morgonen var illamåendet borta. Är något fel när illamåendet försvinner?