BF December 2020
Saknade en tråd så jag startar en. Om allt blir som tänkt så har vi BF 13 december 3020. Vi väntar på barn nummer 4.
Saknade en tråd så jag startar en. Om allt blir som tänkt så har vi BF 13 december 3020. Vi väntar på barn nummer 4.
Vi har gjort IVF så ett tidigt vul hör till. Min sambo får inte komma med pga corona.
Nu är teststrecket starkare än kontrollstrecket :D blev jätteglad att se det<3
[img=/gallery/image/5363430/full_600/phpS164gc61776.jpg
[img=/gallery/image/5363430/full_600/phpS164gc61776.jpg
Vi hade vårt första vul idag (v7+2) och fick se ett tickande hjärta! <3 sååååååååå underbart!
Hur mår ni? Alltså har ni gravtecken? Tycker själv inte att jag har några men de kommer väl så småningom. Inte haft jättetidiga med de andra barnen heller.
Vad spännande. Hur gjorde du för att få ett vul? Jag försökte boka i Stockholm på två olika kliniker men det gick inte pga corona..
Hej och stort grattis till alla plus<3
Jag är precis hemkommen från bm och ett tidigt ultraljud. Är 8+3 och bf 3/12 <3
Denna bebis kommer som en rejäl men underbar överraskning för oss. Mot alla odds och helt oplanerat, dock väldigt efterlängtat. Min dotter fyllde 9månader (!) igår vilket innebär att vi får pseudotvillingar.
Har det skapats någon fb-grupp med bf december?
Denna bebis kommer som en rejäl men underbar överraskning för oss. Mot alla odds och helt oplanerat, dock väldigt efterlängtat. Min dotter fyllde 9månader (!) igår vilket innebär att vi får pseudotvillingar.