BF December 2020
Saknade en tråd så jag startar en. Om allt blir som tänkt så har vi BF 13 december 3020. Vi väntar på barn nummer 4.
Saknade en tråd så jag startar en. Om allt blir som tänkt så har vi BF 13 december 3020. Vi väntar på barn nummer 4.
Jaha vad kul ! Är så nyfiken på om denna graviditet blir full gången om denna oxå kommer gå över tiden eller inte ????
Precis, det är ju väldigt spännande. Första kom 4 dagar över tiden och andra kom på bf, fortsätter trenden kommer denna tidigare. Men jag tror inte det. :)
Usch vilken dag det har varit.. Är gravid med första och gick in i vecka 6 idag. Hade molvärk just vid BIM och någon dag efter, men sen har alla symptom avtagit.
Idag när jag gick på toa kom det 5-6 droppar färskt blod (inga klumpar eller annat).. och paniken alltså...
Har haft ett par ljusrosa flytningar förra veckan men har hört att det är normalt. Men att det idag droppade blod känns hemskt. Har haft binda nu i en timme men inget mer har kommit. Känner också en dov mensvärk nu så hoppas verkligen inte att det är mensen som är på gång.
Känner någon igen detta? Är det början på missfall? Känner mig så ledsen..
Usch vilken dag det har varit.. Är gravid med första och gick in i vecka 6 idag. Hade molvärk just vid BIM och någon dag efter, men sen har alla symptom avtagit.
Idag när jag gick på toa kom det 5-6 droppar färskt blod (inga klumpar eller annat).. och paniken alltså... Har haft ett par ljusrosa flytningar förra veckan men har hört att det är normalt. Men att det idag droppade blod känns hemskt. Har haft binda nu i en timme men inget mer har kommit. Känner också en dov mensvärk nu så hoppas verkligen inte att det är mensen som är på gång.
Känner någon igen detta? Är det början på missfall? Känner mig så ledsen..
Hej ! Jag plussade på stickan/skickorna i föregår ???? enligt sista mensen är det 27 dec som gäller för förlossning 4+3 idag????????????
Detta är mitt tredje barn om allt går som det ska med denna graviditet ???????? hoppas vi kan följa med varandras resa och stöta varandra vid frågor ???? / 2 barns mamma på 23 år
Barn 1 född 2013
Barn 2 född 2018
Barn 3 bf 27 dec 2020
Likadant för mig. Igår kväll ljusrosa flytning. Blev super rädd! Googlade och kände det är lugnt för det är vanligt och det visste jag sen innan.
I morse lite mensliknande värk en kort stund. Ingen mer flytning fören nu på kvällen. Då var det mer klart inte som en flytning men ändå lite mer åt det rosa hållet. Läskigt! Vet att det förmodligen inte är något och att det är vanligt men ändå sjukt otäckt. Man vet ju inte..
Får man hänga med här hos er? Plussade idag enligt beräkningar (dock lite svårt eftersom jag är lite oregelbunden) så är BF 24/12.
Har sedan innan
Son född 2007 och son född 2014.
Hade mf sep förra året så är jag ju lite orolig, vågar väl inte helt hoppa högt än...
Får man hänga med här hos er? Plussade idag enligt beräkningar (dock lite svårt eftersom jag är lite oregelbunden) så är BF 24/12.
Har sedan innan
Hade mf sep förra året så är jag ju lite orolig, vågar väl inte helt hoppa högt än...
Har sedan innan