• Nico91

BIM Augusti 2020

Hej!

Så kom den oönskade mensen i juli igen.

Denna cykel blir försök nummer två med bisolvonmetoden.

Har någon av er testat bisolvon? Fungerade det? Hur lång tid tog det innan det tog sig isåfall?

Håller tummar och tår för att denna månad blir en månad med PLUS! :)

• Svar på tråden BIM Augusti 2020
  • Canama

Nu är jag mycket förvånad, fick mens idag? Flera dagar för tidigt..... HMMM. Ja. Jag vet inte vad jag ska skriva. Känner mig besviken såklart. Tyckte verkligen vi gjorde ALLT denna månad, och tro mig, de var inte lätt med svärföräldrar och ettåring..... Men ändå. Nähä. Fan.

• molekyl
    Msofie skrev 2020-08-05 12:55:48 följande:
    Som sagt, solklart positivt ! Grattis!

Tack. Nu håller jag alla tummar som går att det blir en aprilbebis. 

Hoppas det går bra för dig också. Du har väl ÄL nu? 

• PelloBello
    Canama skrev 2020-08-05 13:19:04 följande:

Nu är jag mycket förvånad, fick mens idag? Flera dagar för tidigt..... HMMM. Ja. Jag vet inte vad jag ska skriva. Känner mig besviken såklart. Tyckte verkligen vi gjorde ALLT denna månad, och tro mig, de var inte lätt med svärföräldrar och ettåring..... Men ändå. Nähä. Fan.

Då borde du haft äl tidigare? Tempar du eller tar tester?
  • Trean2021

Fick detta imorse väääldigt svagt test. Jag testade igår och fick då utslag en timme efter att testet är taget. Detta test är taget inom tidsramen. Detta är en testa tidigt test. Tog ett vanligt senare på förmiddagen efter jag hållt Mick i ca 4 timmar och det var negativt. Vad fan (ursäkta ordet men är så förvirrad) ska man tro?

Här är gårdagens och dagens bredvid varandra

• saraama
    Canama skrev 2020-08-05 13:19:04 följande:

Så tråkigt! Tillåt dig att vara besviken idag. Förstår känslan när man tycker man prickat rätt. Nya tag och ny cykel! Kramar
  • saraama
    Trean2021 skrev 2020-08-05 13:40:33 följande:

Fick detta imorse väääldigt svagt test. Jag testade igår och fick då utslag en timme efter att testet är taget. Detta test är taget inom tidsramen. Detta är en testa tidigt test. Tog ett vanligt senare på förmiddagen efter jag hållt Mick i ca 4 timmar och det var negativt. Vad fan (ursäkta ordet men är så förvirrad) ska man tro?

Tycker där skymtar något på det vänstra. När är bim?
    Trean2021 skrev 2020-08-05 13:40:33 följande:

Tycker det vänstra är positivt. När är bim?
  • saraama
    molekyl skrev 2020-08-05 12:47:35 följande:

Så här ser testet ut. Första bilden blev suddig för mina händer skakade så mycket. Haha. Den här är skarpare.

Positivt! Grattis =) tänk vad ett ligg med lite "dåliga" simmare kan göra. Woho!
  • saraama
    EllieB skrev 2020-08-05 14:18:08 följande:
    Bim-3 ida. Ni ser inte heller nått va? =(
    Nej...
  • Msofie
    molekyl skrev 2020-08-05 13:23:30 följande:

Tack. Nu håller jag alla tummar som går att det blir en aprilbebis. 

Hoppas det går bra för dig också. Du har väl ÄL nu? 

Jaa jag borde ha ÄL typ idag enligt peaken igår. Detta är vårt 5 försök, hoppas verkligen det går vägen denna månaden! Nu börjar den drygaste perioden innan BIM haha.
Svar på tråden BIM Augusti 2020