• Nico91

BIM Augusti 2020

Hej!

Så kom den oönskade mensen i juli igen.

Denna cykel blir försök nummer två med bisolvonmetoden.

Har någon av er testat bisolvon? Fungerade det? Hur lång tid tog det innan det tog sig isåfall?

Håller tummar och tår för att denna månad blir en månad med PLUS! :)

• Svar på tråden BIM Augusti 2020
  • Anonym (Nia)

Någon som ser något på den här?

• jowald
    Vinter16 skrev 2020-08-04 19:33:49 följande:

Förra graviditeten låg jag inlagd på sjukhus pga illamående och massa kräkningar så jag är förberedd på att det kan bli så igen.. det är fortfarande tidigt hehe... hoppas du får plus snart! Lycka till :)

Hua. Lät inte kul med att vara inlagd. Första graviditeten mådde jag mest illa och någon kräkning men andra graviditeten kräktes jag varje dag till varje dag till vecka 18. Dock blev det aldrig så illa att jag behövde bli inlagd. Förstår om du är förberedd nu då, men hoppas det inte blir lika illa. Tack, får hoppas på det bästa:)
  • apan95
    Msofie skrev 2020-08-04 18:43:19 följande:

Frågar här med, vill verkligen få denna månaden rätt! Är nära peaken nu. Brukar alltid testa kl 16.00. Hade ni väntat till 16.00 imorgon som vanligt eller testat tidigare?

Jag hade absolut testat med morgonurin i monbitti, nästan alla mina positiva har varit med morgonurin! När de e så nära peak tar jag alltid test på morgon och eftermiddag :)
  • Msofie
    Anonym (Nia) skrev 2020-08-04 20:15:15 följande:

Någon som ser något på den här?

Tycker jag ser något suuper svagt : )
  • annikandy

Bim igår, ingen mens i sikte så åkte förbi och köpte ett test som jag tog i eftermiddags. Men det var negativt.

Jaha bara att vänta och se då. Nån som gjort negativt test och sen dått positivt när man redan är förbi bim?

¤Familjen är mitt allt¤
  • Anonym (Nia)
    Msofie skrev 2020-08-04 20:58:21 följande:

Tycker jag ser något suuper svagt : )

Det gör jag med. Vilket stör mig. Är babyplan testa tidigt. Men jag va bara på äl+6. Måste vara dåliga test.

Testade ett då jag aldrig använt dom förut och ville se hur det Reagera
  • ellie86
    Msofie skrev 2020-08-04 18:43:19 följande:

Frågar här med, vill verkligen få denna månaden rätt! Är nära peaken nu. Brukar alltid testa kl 16.00. Hade ni väntat till 16.00 imorgon som vanligt eller testat tidigare?
    Jag har själv börjat testa en gång vid 11 och en gång vid 17 nu, missade peaken förra gången och då testade jag bara på eftermiddagen. Beror ju på hur lång stegring/peak du har men jag hade nog testat på morgon/förmiddag om du har möjlighet :)
  • Msofie
    ellie86 skrev 2020-08-05 08:11:14 följande:

Jag har själv börjat testa en gång vid 11 och en gång vid 17 nu, missade peaken förra gången och då testade jag bara på eftermiddagen. Beror ju på hur lång stegring/peak du har men jag hade nog testat på morgon/förmiddag om du har möjlighet :)

Testade faktiskt igen igår kl 21.00 och då var linjen markant mycket svagare! Så antar att jag har missat peaken igen. Väntar nu bara på att se att tempen stiger i dagarna för att va säker : )
  • Mylilla86
    Vinter16 skrev 2020-08-04 17:52:42 följande:

Har bim den 7/8 efter ett supersvagt streck igår fick jag det svart på vitt! Det blir en april bebis, vilken lycka!

Wow grattis! :D
  • Amidina

Attans deppdag idag igen, vaknade med känslan av att det blir inget den här gången heller. Är på ÄL+10 så har några dagar kvar, men varför skulle det bli nåt nu när vi inte lyckats på 3 år? :/ Blörk.

35 år, inga barn, kämpat i 3 år, endo och myom. Nördig gällande kvinnlig fertilitet, fråga mig gärna så hjälper jag alltid!
Svar på tråden BIM Augusti 2020