• Nico91

BIM Augusti 2020

Hej!

Så kom den oönskade mensen i juli igen.

Denna cykel blir försök nummer två med bisolvonmetoden.

Har någon av er testat bisolvon? Fungerade det? Hur lång tid tog det innan det tog sig isåfall?

Håller tummar och tår för att denna månad blir en månad med PLUS! :)

• Svar på tråden BIM Augusti 2020
  • Vinter16

Har bim den 7/8 efter ett supersvagt streck igår fick jag det svart på vitt! Det blir en april bebis, vilken lycka!

• Cinderella09
    Vinter16 skrev 2020-08-04 17:52:42 följande:

Har bim den 7/8 efter ett supersvagt streck igår fick jag det svart på vitt! Det blir en april bebis, vilken lycka!

Grattis!! :)
  • jowald

Grattis:) hade du några symtom nu innan du fick positivt?
  • Msofie

Frågar här med, vill verkligen få denna månaden rätt! Är nära peaken nu. Brukar alltid testa kl 16.00. Hade ni väntat till 16.00 imorgon som vanligt eller testat tidigare?
  • Anonym (oklart)

Hello! 
    Jag och min sambo har egentligen lagt ner bebisverkstaden och har haft sex med kondom under de fertila dagarna. Men denna månaden så "råkade" det bli lite spontant nån eller några dagar före min ÄL så det finns ju chans att det lyckats denna månaden. Tror inte att jag skulle bli gravid, innan vi "slutade" försöka så hade vi försökt i typ 6 månader med ett missfall i v.6 i mars, därför har jag svårt att tro att det skulle ta sig nu när vi enbart haft mys en gång denna månanden jämfört med regelbundet som vi haft då vi "försökte" bli gravida. 

Har BIM på lördag eller söndag (8-9/8). Har haft typ mensvärk nu i 2-3 dagar, men vi får väl se vad som händer. Jag känner ju inte av något annat så ja vi får väl se.

• Vinter16
    jowald skrev 2020-08-04 18:33:28 följande:

Grattis:) hade du några symtom nu innan du fick positivt?

Tack! Nej inte alls mycket, lite svag värk i ryggslutet bara
  • jowald
    Vinter16 skrev 2020-08-04 19:20:57 följande:

Tack! Nej inte alls mycket, lite svag värk i ryggslutet bara

Hehe okej, hoppas du slipper illamående och sånt:) så mysigt att få ett plus, jag testade idag men negativt. Men har med mina andra två graviditeter testat positivt typ 18 eller 19 dagar efter ÄL som tidigast. Så nu testar jag inte förrän måndag. Men har svag mensvärk och har haft de en vecka ungefär men atarkare idag så hoppas inte mensen kommer.
  • Vinter16
    jowald skrev 2020-08-04 19:27:47 följande:

Hehe okej, hoppas du slipper illamående och sånt:) så mysigt att få ett plus, jag testade idag men negativt. Men har med mina andra två graviditeter testat positivt typ 18 eller 19 dagar efter ÄL som tidigast. Så nu testar jag inte förrän måndag. Men har svag mensvärk och har haft de en vecka ungefär men atarkare idag så hoppas inte mensen kommer.

Förra graviditeten låg jag inlagd på sjukhus pga illamående och massa kräkningar så jag är förberedd på att det kan bli så igen.. det är fortfarande tidigt hehe... hoppas du får plus snart! Lycka till :)
  • Mamma91a

Grattis
  • Anonym (Hållertummarna)

Grattis till plus Vinter!

Här kom mensen så bara upp i sadeln igen ??

Hänger väl kvar här för tidsfördriv då o då, hoppas vi inte ses i BIM september tråden ??

Svar på tråden BIM Augusti 2020