Annna84 skrev 2021-02-09 08:14:06 följande:
Hej! Behöver bara skriva av mig, är så himla orolig. Jag fick Gravid 1-2veckor på digitalt test på BIM i lördags och jättesvagt på sticka. Testade två dagar senare (igår morse)på vanlig sticka och strecket är så svagt att det knappt går att se, det är nästan så att man måste lysa bakom. Och jag får för mig att det är något fel. Borde inte testet vara starkare två dagar efter BIM?
Ser tex att du glitterLina har jättestarkt streck. Kan det vara stora skillnader mellan personer och även typ av stickor?
Usch vad jag oroar mig, vet inte om jag ska testa igen imorgon eller vänta till på söndag när jag har testdag.
Känner lite i magen då och då men inget annat.
Hej!
Jag hade väntat i några dagar och testat igen. Du kanske också kan kolla upp om du kan få mäta dina hcg-nivåer ? Alternativt ring kliniken och hör med dem. Jag tror att det är därför de rekommenderar att man inte ska börja testa tidigt, just för att undvika förvirringen som kan uppstå.
Jag har ingen koll på om det kan skilja sig mellan stickor, kanske någon annan här som vet det? :)
Försök att inte oroa dig (även om jag förstår att det kan vara svårt). Du får helt enkelt bara vänta och se. Håller tummarna för dig!!