• mrsLina

Bf maj 2021

Här är en tråd för oss alla som är gravida med beräknad födsel i maj 2021.

Jag är 34 år, väntar mitt andra barn tillsammans med min man. Graviditeten tog sig på 6:e försöket denna gång. Fick positivt på gravtestet igår och strecket har blivit starkare till idag. Är för närvarande i v4.

Känner inget av graviditeten än. Men oj så spännande detta ska bli än en gång ????

• Svar på tråden Bf maj 2021
  • Ellenq
    fruitloop skrev 2020-08-27 13:52:23 följande:

Jag vill så gärna vara med i en Facebookgrupp för BF maj 2021 :p så nu tog jag tag i det och skapade en. Skicka era mailer till mig här privat så bjuder jag in er.

Gruppen är helt dold och privat. Så ingen kan hitta gruppen eller se att ni är med.

Jag har också skrivit :)
  • Lolitapop

Jag vill också vara med i FB gruppen! Har skickat ett meddelande till dig Fruitloop

• mandrarinen
    Bebis2021STHLM skrev 2020-08-26 15:56:46 följande:

Stort grattis, ser onekligen så ut ;) Välkommen! Första eller har du fler barn?

Tack! Jag har fler. ????
  • mandrarinen
    juliaalice skrev 2020-08-27 20:04:31 följande:

Hoppar in här jag med :) Jag är 28 år och väntar nu andra barnet. Bf 1:a maj! Första är född 2018.

Så sjukt.. denna gång gick det på första försöket så jag är lite i chock nu, första tog nästan ett år. Har inte riktigt förstått än :)

Grattis! Känner igen känslan, lyckades också på första försöket när jag var 28 och det var verkligen otippat eftersom det tagit tid innan.
  • mandrarinen
    fruitloop skrev 2020-08-27 14:15:51 följande:

Vad konstigt. Jag hade "Alla inloggade kan se" men ändrade nu så Alla ska kunna se profilen. Hoppas det ska fungera.

Skickat meddelande
  • mandrarinen
    Majson skrev 2020-08-27 20:08:42 följande:

Hoppar in här med :D äntligen vår tur efter 8 försök och tidigt missfall i våras. Fick idag "gravid 2-3 veckor" med bf tidigt i maj! Vill va med på fb!!

Grattis!
  • juliaalice
    fruitloop skrev 2020-08-27 13:52:23 följande:

Jag vill så gärna vara med i en Facebookgrupp för BF maj 2021 :p så nu tog jag tag i det och skapade en. Skicka era mailer till mig här privat så bjuder jag in er.

Gruppen är helt dold och privat. Så ingen kan hitta gruppen eller se att ni är med.

Jag har också skrivit till dig. Är inte så aktiv här på familjeliv så en Facebook-grupp vore toppen att vara med i
  • Felisha

Hej! Kul att kunna följas åt. Plussade igår och är lite i chock.

Har en dotter som föddes 21a mars i år.. åt mini piller så det var inte helt planerat.

Innan dottern hade jag ett ma.. har inte haft lätt att bli gravid. Förrän nu ????

Nån mer som har barn tätt? Vet inte ens om jag vågar tänka att allt ska gå bra med tanke på tidigare ma..

• Felisha

Hej! Kul att kunna följas åt. Plussade igår och är lite i chock.

Har en dotter som föddes 21a mars i år.. åt mini piller så det var inte helt planerat.

Innan dottern hade jag ett ma.. har inte haft lätt att bli gravid. Förrän nu ????

Nån mer som har barn tätt? Vet inte ens om jag vågar tänka att allt ska gå bra med tanke på tidigare ma..

• Lilja3389

Då kan även jag skriva in mig här (A) bim på måndag (-3) bf 10 maj, så håller tummarna nu <3

Svar på tråden Bf maj 2021