• mrsLina

Bf maj 2021

Här är en tråd för oss alla som är gravida med beräknad födsel i maj 2021.

Jag är 34 år, väntar mitt andra barn tillsammans med min man. Graviditeten tog sig på 6:e försöket denna gång. Fick positivt på gravtestet igår och strecket har blivit starkare till idag. Är för närvarande i v4.

Känner inget av graviditeten än. Men oj så spännande detta ska bli än en gång ????

• Svar på tråden Bf maj 2021
  • Diabla

Plussade för någon vecka sen, lite oplanerat men välkommet Första barnet. Fick missfall i april så lite orolig såklart men håller tummarna att denna vill stanna..!

Någon som sett till den här berömda Facebook gruppen ännu? Någon som är medlem än?

• amn90

Jag plussade i torsdags. BIM imorgon. Jag ångrar lite att jag testade så tidigt för nu är jag lite orolig för att mensen ska komma ändå. Det är min andra graviditet. Jag har en son som föddes i juli -18. Det tog sig på första försöket nu så det känns lite chockartat att det gick så fort.

Jag vill också gärna vara med i FB-gruppen, men har inte hört något sedan jag skrev igår.

• pinglon

Hej på er!

Tog ut min hormonspiral 4.8 och igår 29.8 plussade jag! ???? Helt galet att det kunde gå så snabbt. Enligt senaste mensen bf 7/8.5.2021.

Jag är gärna med i fb gruppen!

• Anileve93

Hej!

Vad kul att så många fler nyligen plussat! Jag själv plussade för en vecka sedan och är beräknad 2/5-21.????

Dock så har jag 3 missfall bakom mig så hoppas verkligen det håller i sig. Ska på tidigt ultraljud 9/9 ????

• saraama
    Ruut37 skrev 2020-08-30 09:47:29 följande:

Plussade i fredags morse. Efter evig (!) väntan ?? Har skickat meddelande och är gärna med i fb-gruppen.

konvalj445 skrev 2020-08-30 10:55:54 följande:

En till som plussat! Har också skrivit för att bli medlem i Facebookgruppen :) 

Diabla skrev 2020-08-30 15:28:43 följande:

Plussade för någon vecka sen, lite oplanerat men välkommet Första barnet. Fick missfall i april så lite orolig såklart men håller tummarna att denna vill stanna..!

Någon som sett till den här berömda Facebook gruppen ännu? Någon som är medlem än?

amn90 skrev 2020-08-30 16:44:26 följande:

Jag plussade i torsdags. BIM imorgon. Jag ångrar lite att jag testade så tidigt för nu är jag lite orolig för att mensen ska komma ändå. Det är min andra graviditet. Jag har en son som föddes i juli -18. Det tog sig på första försöket nu så det känns lite chockartat att det gick så fort.

Jag vill också gärna vara med i FB-gruppen, men har inte hört något sedan jag skrev igår.

pinglon skrev 2020-08-30 18:11:32 följande:

Hej på er!

Tog ut min hormonspiral 4.8 och igår 29.8 plussade jag! ???? Helt galet att det kunde gå så snabbt. Enligt senaste mensen bf 7/8.5.2021.

Jag är gärna med i fb gruppen!

Vi kanske ska skapa en egen grupp eftersom ingen hört något om den andra? =)
  • Mikeybe
    saraama skrev 2020-08-30 20:14:27 följande:

Vi kanske ska skapa en egen grupp eftersom ingen hört något om den andra? =)

Skriv till fruitloop så fixar hon :)
  • saraama
    Mikeybe skrev 2020-08-30 20:18:39 följande:

Skriv till fruitloop så fixar hon :)

Det har vi gjort men vi väntar lite till på svar då. Roligare om alla samlas i samma grupp =)
  • fruitloop

Jag har nu bjudit in alla som skickat sin mailadress =)

Viktigt att ni som vill vara med i vår FB-grupp (som är dold!) att ni PM:ar mig den mailadress som är kopplad till er Facebook.

Ses i gruppen! =) 

• LillHumlan

Jag känner mig verkligen inte gravid. Har lite molvärk (knappt värk, men känner något). Annars har jag inga symptom alls.. borde jag inte ens må lite illa i vecka 5+0? Har aldrig varit gravid innan och vet inte alls hur det ska kännas.

Någon mer som knappt känner något?

Svar på tråden Bf maj 2021