• mrsLina

Bf maj 2021

Här är en tråd för oss alla som är gravida med beräknad födsel i maj 2021.

Jag är 34 år, väntar mitt andra barn tillsammans med min man. Graviditeten tog sig på 6:e försöket denna gång. Fick positivt på gravtestet igår och strecket har blivit starkare till idag. Är för närvarande i v4.

Känner inget av graviditeten än. Men oj så spännande detta ska bli än en gång ????

• Svar på tråden Bf maj 2021
  • miniia

Hej

Följer gärna denna grupp.

Plussade igår med barn nummer 3 och borde ha bf 1 maj.

Känner lite molande värk från och till och även lite illamående som kommer och går, främst när jag precis ätit.

• Ellen94

Någon mer som har svårt att sluta testa sig efter man redan plussat? Får sånt kontrollbehov haha

• Mikeybe
    Ellen94 skrev 2020-08-21 08:26:52 följande:

Någon mer som har svårt att sluta testa sig efter man redan plussat? Får sånt kontrollbehov haha

Ja, jag kan inte sluta! Hann såklart köpa 20 stickor dagen innan jag plussade...
  • mrsLina

Har inte riktigt förstått detta än så jag fortsätter testa varje dag haha

• Ellen94
    Mikeybe skrev 2020-08-21 08:50:00 följande:

Ja, jag kan inte sluta! Hann såklart köpa 20 stickor dagen innan jag plussade...

mrsLina skrev 2020-08-21 10:53:44 följande:

Har inte riktigt förstått detta än så jag fortsätter testa varje dag haha

Skönt man inte är ensam. Förstår precis haha!
  • Mikeybe

Som den testgalning jag är tog jag ett digitalt som visar 2-3veckor, bim är imorgon. Så nu oroar jag mig för druvbörd eller vad är det som kan ge höga hcg halter? Att man inte bara kan låta bli och oroa sig...

• LMG

Hoppar också med här, plussade idag och är beräknad 1 Maj.

Blir mitt tredje barn :) har en dotter född Mars 16 och en Dotter född Oktober 19

• Ellen94
    Mikeybe skrev 2020-08-21 20:01:54 följande:

Som den testgalning jag är tog jag ett digitalt som visar 2-3veckor, bim är imorgon. Så nu oroar jag mig för druvbörd eller vad är det som kan ge höga hcg halter? Att man inte bara kan låta bli och oroa sig...

Det är säkert ingen fara! :)
  • Mikeybe
    Ellen94 skrev 2020-08-22 11:09:29 följande:

Det är säkert ingen fara! :)

Nä! Tror inte det heller, bara lite nojig till och från :)
  • fruitloop

Mår inte lika illa längre. Men asså jag är sååå sjukt lättirriterad. Varenda person känns som en stor trög idiot... haha. Nån annan som känner så? Minns inte att det kom så här tidigt förra graviditeten.

Gick in i vecka 5 idag (4+0). Stor som en äppelkärna säger appen, haha!

Svar på tråden Bf maj 2021