Munknull
Gillar ni kvinnor att bli munknullade ?
Gillar ni kvinnor att bli munknullade ?
Nej, det gör jag inte!
Jag träffar rätt mycket ons på nätet. Merparten av dem gillar munknull och att man trycker ner kuken lite extra. Inte våldsamt utan med finess. Och nu pratar vi kvinnor mellan 40-50.
Ja visst, och jag flög till månen igår...
Varför skulle det vara så konstigt. Kvinnor gillar att bli dominerade och ställer upp på det mesta är min erfarenhet. För stt förtydliga så är dominans i min värld inte örfilar, spott och smärta. Det handlar mer om att styra och ta för sig på ett manligt sätt. Kvinnan jag träffade häromdagen hade uttryckt just det önskemålet "ta för sig" och jag gjorde det. Hon hulkade till lite lätt några gånger men fortsatte ändå. Hon gillade det.
Finns ingen kvinna som på riktigt gillar att bli munknullad, det tillför liksom inget...
Det är bara porrskadade män som gillar när kvinnor gör sådant, det är kvinnoförnedrande och männen som önskar att kvinnor låter sig munknullas bör söka hjälp.
Förlåt mig men jag gillar det. Så jag ber dig att tänka dig för innan du gör dig till tals för alla kvinnor!
Det finns säkert också något som du gillar men som jag inte gillar. Men jag dömer dig inte för det.
Jag gillar inte och använder inte ordet munknull eller uttrycket knullad i munnen.
Men jag gillar ändå att göra det.
Ibland har vi en variant som både jag och min man gillar. Jag ligger på rygg och smeker mig själv med min lufttrycksvibrator, mitt huvudet ute på sängkanten nästan utanför kanten, samtidigt som han står ovanför mitt huvud och tar mig i munnen. Då får jag helt fantastiska orgasmer. Ibland får han komma i min mun (jag spottar, sväljer inte) och ibland avslutar vi med vanligt samlag, och då kan både han och jag få orgasm nästan samtidigt. Så jag gillar det!
Men varför går de med på det då?
Vill tillägga att jag inte kollar porr men älskar när en tjej tar den djupt. Jag har hyfsat stor kuk så få klarar det. Men jag har varit med några som svalt hela ända ner till roten.
För att många kvinnor och tjejer har en press på sig att gå med på mäns porrskadade fantasier, annars är de rädda att bli lämnade, ses som dåliga i sängen osv.
Det har varit många diskussioner angående det på juridisk nivå. Många feminister kämpar för att förbjuda den typen av porr och enbart visa det som ni troligtvis kallar för "vaniljsex" men som är det fullt normala sättet att ha sex på.
Det är tragiskt att djupa avsugningar och annan kvinnoförnedrande porr normaliserats, men vi är många som kämpar mot den normen. Även om inte du kollar på porr så kommer idéerna därifrån, och dessa idéer skrids också vidare inom grabbgäng.