Munknull
Gillar ni kvinnor att bli munknullade ?
Gillar ni kvinnor att bli munknullade ?
Herregud, och kvinnor gillar väl inte analsex heller, eller smisk, eller att man tag tag i håret eller ett bestämt tag i nacken?
Och ett lättare stryptag runt halsen är väl nästan kriminellt...
Herregud, och kvinnor gillar väl inte analsex heller, eller smisk, eller att man tag tag i håret eller ett bestämt tag i nacken?
Och ett lättare stryptag runt halsen är väl nästan kriminellt...
Får nog hålla med både för- och motsidan här. Har träffat en del som gillar att bli munknullade. Men inte då för att de har så fruktansvärt skönt av det utan mer för att de är undergivna och njuter av att mannen tar deras kropp i besittning. Jag menar, ingen tycker ju att det är skönt att få smisk, utan njuter av det som en sexuell handling av maktkaraktär. Så ja, det finns garanterat kvinnor som vill bli munknullade, men nej, de får nog inte ut nåt av att "onanera" med en dildo i halsen.
Men har oxo hört kvinnor säga att det är så otroligt upphetsande att känna kuken i halsen. Att det kommer nära liksom.....Typ superintimt...
Ja. Med min partner då. Inte med alla på familjeliv. Var kanske bäst att tillägga.
Får nog hålla med både för- och motsidan här. Har träffat en del som gillar att bli munknullade. Men inte då för att de har så fruktansvärt skönt av det utan mer för att de är undergivna och njuter av att mannen tar deras kropp i besittning. Jag menar, ingen tycker ju att det är skönt att få smisk, utan njuter av det som en sexuell handling av maktkaraktär. Så ja, det finns garanterat kvinnor som vill bli munknullade, men nej, de får nog inte ut nåt av att "onanera" med en dildo i halsen.
Men har oxo hört kvinnor säga att det är så otroligt upphetsande att känna kuken i halsen. Att det kommer nära liksom.....Typ superintimt...
Inte aktuellt.
Har hittills inte träffat nån kvinna som inte går igång på hårt bakifrån med ordentligt grepp i nacken! Händerna brukar komma upp på ryggen liksom av sig själva och läggas i kors för att hållas fast.
Min erfarenhet....
Jag har en teori om att såna som jag och "dominant" här i tråden drar till sig UG på nåt undermedvetet sätt. Det roliga är att fina flickor som "Aldrig" skulle gör nåt sånt är i sjunde himlen när man hårdknullat dem med fasthållning och lite lagom hårdhänthet.
Den som opponerar sig är så välkommen att höra av sig för ett test!