Inalina skrev 2021-04-21 13:06:23 följande:
hejsan!!! låter ju toppenbra med 8 äggblåsor vid första VUL som dessutom har typ samma stl

!
precis som du har jag också haft lite seg start innan men denna gången verkade det vara mera fart på äggstockarna här med! (I alla fall den ena..) läkaren såg 8-9 på ena och 3 typ på andra så det känns lovande. vi har samma schema du o jag, ska också tillbaka på fre och bestämma om ÄP blir måndag eller ons. (tror de inte gör återföring på tisdagar så därav mån, ons.) bäst vore nog ons för min del, hoppas mina äggblåsor också tycker det haha, mannen har en viktig workshop på måndag som måste flyttas annars.. och jag är ju ändå lite orolig för omogna ägg så dag 14 låter liksom bättre i mina öron...;)
jag börjar även med Orgalutran idag som ska göra att äggen inte mognar för fort innan ÄP, och tydligen kan det saktas ner lite då så blir spännande att se fredag morgon hur det går. sen är jag väldigt spänd inför att se hur befruktningen går denna gången också såklart, har ju hivat i mig vitaminer för kung o fosterland här i 5-6 v så hoppas att det ger ngt resultat på kvaliteten också.
får se om vi kör äggplock 'tillsammansä på måndag då ;)
jaaa blev väldigt överraskad och glad

okej, jaa man förstår ju att första gångerna så är man lite "försökskanin" och man vill ta det väldigt försiktigt med våra kroppar! vilket jag tycker är väldigt bra! nackdelen är att det görs "förlite" åt några och att man hittar rätt spår våd en annan stimulering

precis som dig har jag också en seg äggstock, haha.. den ena fanns det 6 st på och den andra fanns 2. hoppas den ena vaknat till liv under dagens VUL.
hoppas det går bra för dig på dagens VUL, sätter ni alltid in en två-dagars?
I uppsala verkar dom alltid sätta in en fem-dagars, jag har alltid gjort det och det har inte varit snack om två-dagars. undra varför?
orgalutran? det är något som vi inte får i Sverige? aldrig hört talas om.. men det låter som en bra spruta i processen.
haha, jaa! nu har du och jag gjort allt denna gång! så hoppas turen är med oss denna omgång!
Hör av dig sen så får jag höra om vi har äggplock på måndag och hur det gick för dig under dagens VUL!
håller tummarna