Inalina skrev 2021-04-23 22:21:35 följande:
Ja ICSI känns bättre för mig, så jag vill inte ?testa? mer med vanlig IVF som något experiment trots att det inte är något fel på mannens simmare..
Ja Trombyl är nog som aspirin, vet bara att det ska typ öka blodflödet i livmodern och förhindra blodproppar på något sätt.
Herregud vilken pärs med din klinik och kontakt!! Hade ju vart tjänstefel visserligen om de inte ringt dig och sagt vad som ska hända härnäst men klart man blir sjukt NERVÖS!!! Speciellt när man inte kommer fram :/ jag har fått privata mobilnummer til läkarna på min klinik haha ;) du kanske ska tipsa dem om att lämna ut det HAHA!
ÄP på ons blir bra, min läkare var väldigt bestämd på ÄP på måndag så han tvekade inte ens idag, så han verkar tycka det är rätt tajming i alla fall så det får vi hoppas !!
Hörs på måndag då! =)
nej jag förstår, tycker ni gör helt rätt! det är viktigt att det känns för för dig och din sambo
Aaa, okej! då är trombyl och fragmin samma sak som aspirin låter det som
haha, jaaa nej men fy vad dåligt jag mådde dom där 20 min! tänkte också att det är ju fredag och alla vill väll hem så har dom glömt mina papper där på kontoret.. haha! vaknade upp med munsår och det får jag alltid när jag stressat, så det kom på köpet. HAHA!
aaa satt och tänkte på det, att jag borde ha deras privata nummer.. haha! gillar inte klinikens telefontider.. 07.00-08.00.. tänk om jag behöver ha hjälp under dagen med något? vad gör jag då? får inte tag på dom då...
Jaa det känns bra med onsdag!
då är det ju helt rätt flr dig på måndag låter det som! skönt för dig att din läkare är så bestämd för måndag, det lugnar mycket att läkarna är så säkra på sin sak! så fort dom visar teksamhet blir man ju bara nervös och tankarna börjar snurra..
jaaa hör av dig på måndag!! håller alla tummarna för dig

LYCKA TILL!
och trevlig helg :)