Iväntanpåivf skrev 2021-04-26 09:27:05 följande:
Tempen steg väldigt långsamt men NC säger nu bekräftad ÄL i fredags. :)
idag dippade den rejält igen så lite orolig att jag har kass gulkropp och låg progesteron, men sov iof riktigt dåligt inatt så kan bero på det också. Får se imorgon.
Haha. helt klart hett. :D
över 37 är ju toppen. jag ligger sällan över det. Är en lågtempare med neråt 36.0-36.2 i follikelfasen och kanske 36.8 som mest i lutealfasen.
(Efter jag började tempa har jag iaf fått förståelse varför jag kan känna mig toksjuk med 'bara' 37.5 :D )
Börjar bli rejält nervös inför onsdag nu. Vilken tid har du?
Min kan dippa rejält första veckan också, sen brukar den bli mer stabil ungefär en vecka in. Säkert ingen fara med dippen idag. Har du en lutealfas som är någonstans mellan 13-16 dagar så hade jag inte oroat mig.
Jag ska ju börja med lutinus på återföringsdagen, men antar att du kör helt naturlig cykel?
Och jag ligger högt, mellan 36.45-36.65 i follikelfasen, och sen runt 37.0 i lutealfasen. Känner aldrig mig febrig, haha. Eller jo, när jag har influensa och den är uppåt 39 grader.
Jag är också nervös, vi har ju bara ett embryo i frysen, hoppas så att det klarar upptiningen! Vi ska vara där kl 13.00. Ni då?