Inalina skrev 2021-08-23 10:47:58 följande:
hejsan, då är vi snart igång igen (hoppas jag.)
Hur är det, har du fått ändra något i upplägget med stimuleringen? Hoppas ni lyckas få en restplats så ni får komma till så snart som möjligt. Visst är det den regiondrivna vården ni kör genom nu? är det fortfarande samma klinik? Kram

Jag HOPPAS jag får börja med mina sprutor idag, ska på VUL 14:20 där de ska se om allt är som det ska efter nedregleringen....hoppas hoppas....
Hej
hoppas ni haft en fin sommar!
Skönt att ni kanske är igång redan ikväll med sprutorna, håller tummarna att nedregleringen fungerat som den ska. Skönt att få komma igång ändå, nu blir det syskon! Blir det "gamla" kliniken nu då? Lite resande fram och tillbaks.
Hoppas också på denna mensen, men försöker hålla hoppet på lagom nivå för dom har redan varnat mig flera gånger att de är fullsmockat hela augusti månad. Men 4-5 veckor till när vi är inbokade på nästa mens är inte så lång tid ändå, skönt att ha sitt datum satt. Vi kör landstinget nu och är på annan klinik, känns lite nervigt, gillade där jag var innan på sätt och vis, plus nära jobb för allt fläng, men det får funka.