• Anonym3323

BF September 2021

Den här tråden är för oss som väntar barn i september 2021. Berätta gärna om er själva och när ni plussade :)

Själv väntar vi vårt andra barn nu och har en son som är 9 månader. Vi har planerat för att få täta syskon om allt gått bra med första, vilket det verkligen har gjort hittills. Vi är otroligt lyckliga och glada nu över att blivit gravida igen. Fick positivt grav test på juldagen som var BIM och ser ut att bli BF runt den 5/9. <3

• Svar på tråden BF September 2021
  • Maggio86
    Hwden skrev 2021-01-13 23:11:23 följande:

FL är lite nytt för mig & har inte gått med i FB-gruppen då jag känner att jag vill känna mig lite mer trygg i att det går den här gången efter 2 MF. Hur hittar jag din grupp? :)

Jag är också lite obekant med fl men sök på bf september 2021 Så gipsad jag den kommer upp där. Vi är inte så många ännu men hoppas fler vill joina snart:)
  • Tokan123

Plussade ikväll, första barnet, 29 år. Fattar fortfarande inte, vad gör man nu liksom.?

• SanoraG

Hejhej!

Plussade idag, jag är helt till mig!

Beräknad 24 september ????

Vi har en 20 månaders sen innan, så kul att få joina denna tråd och läsa om vilka alla ni är och följa eran resa

• Tokan123
    SanoraG skrev 2021-01-14 22:51:13 följande:

Hejhej!

Plussade idag, jag är helt till mig!

Beräknad 24 september ????

Vi har en 20 månaders sen innan, så kul att få joina denna tråd och läsa om vilka alla ni är och följa eran resa

Plussade också igår, samma bf. Kul! Grattis!
  • Anonym3323

Grattis till er alla nya här :) <3 <3 jag hoppas ni stannar här i tråden under hela tiden så vi kan följas åt! Det komma dröja ett tag innan jag själv går med i någon grupp på fb då jag vill vara lite längre gången och att det även är officiellt. :) men det där väljer man ju själv såklart. Ha en fin dag <3

• fluffan84
    Tokan123 skrev 2021-01-14 22:41:02 följande:

Plussade ikväll, första barnet, 29 år. Fattar fortfarande inte, vad gör man nu liksom.?

Grattis! ???? man kan boka tid med bm om man vill ha info om kost osv, tidigt vul med gyn om man vill det eller bara avvakta ett tag o sen boka tid med bm. Jag ska på tidigt vul nästa vecka o kommer möjligtvis ringa bm kanske 1-2v efter det då jag inte tycker det är ngn stress
  • SanoraG
    Tokan123 skrev 2021-01-15 07:12:34 följande:

Plussade också igår, samma bf. Kul! Grattis!

Men vad roligt!! Och grattis till dig med :)
  • Tokan123
    fluffan84 skrev 2021-01-15 09:08:39 följande:

Grattis! ???? man kan boka tid med bm om man vill ha info om kost osv, tidigt vul med gyn om man vill det eller bara avvakta ett tag o sen boka tid med bm. Jag ska på tidigt vul nästa vecka o kommer möjligtvis ringa bm kanske 1-2v efter det då jag inte tycker det är ngn stress

Tycker det är svårt då jag flyttat förra året och inte har någon bm. Vilken vecka är du i?
  • Tokan123
    fluffan84 skrev 2021-01-15 09:08:39 följande:

Tycker det är svårt då jag flyttat förra året och inte har någon bm. Vilken vecka är du i? Tur denna sida finns!
  • Breakaleg2021
    Tokan123 skrev 2021-01-14 22:41:02 följande:

Grattis!!!
Svar på tråden BF September 2021