RH93 skrev 2021-04-25 21:17:36 följande:
Va tufft med så mycket på en gång. Förstår verkligen att du blir ledsen. Hoppas det snart ska bli din tur. Skickar många kramar och styrka till dig <3
Anonym (lite halvt) skrev 2021-04-26 05:55:19 följande:
Åh fy, det låter som en tuff dag för dig. :( hoppas att du fått lite kärlek och omtanke, och kunnat gråta ut om du känner att du behöver.
Msofie skrev 2021-04-26 07:55:05 följande:
Usch jag förstår dig precis. Har inom loppet om en månad fått veta att tre personer i min närhet är gravida, två misstänkte jag men den sista var otippad. Mått så himla dåligt efter att jag fått dem beskeden. Det är sjukt sjukt tufft, men sannolikt kommer det bli vi en dag, vi måste bara hålla ut tills dess!
Emmalucy skrev 2021-04-26 10:11:44 följande:
Hej! Jag förstår hur jobbigt det är, jag tillslut klippte bort varenda vän som blev gravid, det var för jobbigt, och är fortfarande smärtsam typ 7år senare (försökte med mitt ex i 3år) gör det som är bäst för din psyke, låt inte andra försöker styr det du får stå ut med bara för att DEM mår bättre av det. Och tänk såhär, vi som hänger med i trådarna kommer någon gång plussa på samma månad som andra, så vi kommer att skaffa oss nya kompisar och när vi blir gravida så kommer det bli en helt annan typ av vänskap eftersom vi har gått genom det tillsammans :)
Vickan31 skrev 2021-04-26 10:19:49 följande:
Usch vad jobbigt att höra! Förstår verkigen att det känns tungt och att det är mycket på en gång nu :( Man får tillåta sig själv att vara ledsen och sörja, och du vet att vi är många här som håller tummarna sååå hårt för dig! <3
Åh vad fina ni är! Blir helt tårögd <3 Har gråtit mkt senaste dagarna och känner hur nyttigt det är för själen att låta sig själv vara ledsen. Jag är glad att den här gruppen skapar en miljö där man vågar vara öppen med hur man känner, högt och lågt <3 Känner mig mycket mindre ensam nu!